• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Психологічна реабілітація учасників антитерористичної операції, операції Об’єднаних сил

З моменту встановлення статусу учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни учасники антитерористичної операції, операції Об’єднаних сил набувають права на отримання послуги з безоплатної психологічної реабілітації.

Психологічна реабілітація – це комплекс заходів, що здійснюються з метою збереження, відновлення або компенсації порушених психічних функцій, якостей, особистого та соціального статусу особи, сприяння психосоціальній адаптації до зміненої життєвої ситуації, осмислення досвіду, отриманого в екстремальній ситуації, та застосування його в житті.

Метою психологічної реабілітації є:

1.      збереження або відновлення фізичного та психічного здоров’я;

2.      досягнення соціально-психологічного благополуччя;

3.      зниження частоти та тяжкості наслідків перенесених бойових психічних травм у формі гострих і стресових реакцій;

4.      запобігання інвалідності.

Для отримання такої послуги необхідно звернутися до районного (міського) управління соціального захисту населення за місцем реєстрації або місцем фактичного проживання (перебування).

В управлінні соціального захисту населення заповнюється заява, до якої додаються такі документи:

•  копія паспорта (1, 2 сторінка реєстрації місця проживання);

▪ копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;

• копія посвідчення учасника бойових дій або особи з інвалідністю внаслідок війни, або учасника війни;

• копія документа, що підтверджує безпосереднє залучення до виконання завдань антитерористичної операції в районах її проведення;

•  копія посвідчення постраждалого учасника Революції Гідності.

Звертаємо увагу, що для отримання психологічної реабілітації жодних документів у медичних установах оформлювати не  потрібно.

Учасник АТО/ООС самостійно обирає суб’єкт надання послуг (реабілітаційний заклад) із переліку тих, які надали гарантійні листи про згоду на надання послуг із психологічної реабілітації та відповідають встановленим вимогам – кваліфікаційним, вимогам фінансового, матеріально-технічного забезпечення, та для отримання вказаної послуги в стаціонарних умовах -   санітарно-епідеміологічним вимогам (в поточному році послуги надають: МЦ «Нові Санжари», ТОВ «Санаторій «Токарі»,  санаторій «Верховина», санаторій «Орізонт», «Пансіонат «Ірбіс», КП «Кременчуцький обласний клінічний шпиталь для ветеранів війни», «Санаторій «Золота Нива», «Санаторій «Борисфен», ДП «Клінічний санаторій імені Горького»).

Орган соціального захисту укладає тристоронній договір із реабілітаційним закладом, який обрав учасник АТО/ООС.

Після укладення договору отримувач послуг отримує направлення на психологічну реабілітацію. Послуги із психологічної реабілітації можуть надаватися в індивідуальній та груповій формі. Форму, вид та обсяг психологічної реабілітації обирає учасник АТО/ООС.

Строки надання послуг із психологічної реабілітації визначаються індивідуально для кожного учасника АТО/ООС з урахуванням його потреб. Тривалість курсу психологічної реабілітації в стаціонарних умовах не перевищує 18 днів.

Крім того, органами соціального захисту проводиться відшкодування вартості проїзду до реабілітаційних установ для проходження психологічної реабілітації та назад.

При виникненні будь-яких питань щодо отримання  психологічної реабілітації просимо звертатися за номерами телефонів у Департаменті соціального захисту населення Полтавської ОДА:  (0532) 68-12-76, 68-12-34.

Директор Департаменту соціального захисту населення

Полтавської обласної державної адміністрації Людмила Корнієнко

Image
Image
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg

АВТОРИЗАЦІЯ

other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk