• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

У Новосанжарській ОТГ будують новий центр надання адміністративних послуг

У четвер, 6 липня, у Нових Санжарах підписали Меморандум про співпрацю громади та Програми ЄС «U-LEAD з Європою» для будівництва центру надання адміністративних послуг. Його будуть зводити з нуля.

 У новій будівлі, створеній за шведським проєктом, буде облаштовано 11 робочих місць. Там надаватимуть понад 150 послуг: серед них реєстрація місця проживання, бізнесу, нерухомості, актів цивільного стану, послуги соціального характеру, пенсійні. Працюватиме електронна черга та передбачене місце для встановлення паспортної станції. Обслуговуватиме ЦНАП жителів Новосанжарської ОТГ та всього району.

«У демократичному суспільстві комфорт та зручність жителів має бути на першому місці для керівництва громади. Сучасний центр надання адмінпослуг – приклад того, як можна покращити життя людей.  Із нами співпрацює надійний партнер – Міністерство цифрової трансформації України. Сподіваємося, що Новосанжарський ЦНАП зробить послуги доступними та комфортними, якість відповідатиме запитам громади», – розповіла директор Програми «U-LEAD з Європою» від Sida Сусанна Делланс.

Як зазначив перший заступник голови облдержадміністрації Дмитро Лунін, реформа децентралізації – це наближення адміністративних послуг до населення.

«За перспективним планом ця громада буде великою, тут проживатиме понад 22 тисячі осіб. Якісні послуги важливі для кожної громади, а для такої численної – насамперед. Адже якісні послуги мають отримувати й жителі віддалених районів.  Дякую Мінцифрі та Програмі «U-LEAD з Європою». За останні два роки подібну підтримку, а саме матеріально-технічне обладнання, програмне забезпечення,  отримали 18 громад», –  зазначив Дмитро Лунін.

Участь у заході взяла заступник Міністра цифрової трансформації України Людмила Рабчинська.

«Рівний доступ громадян до якісного до якісного обслуговування – головний пріоритет нашої роботи. Саме тому розвиток мережі ЦНАП повинен бути невпинним», – сказала Людмила Рабчинська.

Будівництво планують завершити до кінця 2020 року. Приймати відвідувачів ЦНАП почне з лютого 2021 року.

 

Image

Анонси

Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk