Image

Для осіб із порушенням зору

Наближення адміністративних послуг соціального характеру до мешканців територіальних громад

Одним із пріоритетів органів влади в період децентралізації визначено наближення адміністративних та соціальних послуг до населення.

Постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року №632 «Деякі питання виплати державної соціальної допомоги» удосконалено механізм взаємодії державних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування для забезпечення сервісного підходу та принципу максимальної доступності адміністративних послуг соціального характеру для мешканців територіальних громад.

В Полтавській області державні соціальні гарантії через органи соціального захисту населення одержують близько 600 тис. осіб, з них 55% це мешканці сільської місцевості.

Про це повідомила директор Департаменту соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації Людмила Корнієнко.

Вказаною постановою передбачено з 1 січня 2021 року передачу функцій від управлінь соціального захисту населення на рівень об’єднаних територіальних громад з прийому заяв з необхідними документами для призначення державних соціальних гарантій, крім надісланих поштою або в електронній формі.

З 1 березня 2021 року заяви з необхідними документами для надання державних соціальних гарантій приймаються посадовими особами територіальних громад виключно з формуванням електронної справи.

Поставлено завдання забезпечити системну роботу органів соціального захисту населення з кожною об’єднаною територіальною громадою з метою впровадження вказаного нового порядку.

Першочерговим завданням визначено організація забезпечення прийому документів на призначення державних соціальних гарантій від мешканців громад на рівні старостатів та Центрів надання адміністративних послуг.

На сьогоднішній день згідно проведеного аналізу тільки 28 об’єднані територіальні громади здійснюють вказані функції

Не зважаючи що терміни впровадження нового порядку встановлено
з 1 січня 2021 року в області вже організовано ряд заходів, які повинні сприяти ефективній роботі.

Департаментом соціального захисту населення облдержадміністрації проведено засідання колегії, семінари, навчання з метою сталого впровадження вказаного механізму в області. Розроблено макети (зразки) особових справ державних соціальних гарантій, які передані на базовий рівень в об’єднані територіальні громади.

Основне завдання - забезпечити доступність та безперебійність соціальних виплат в області.

Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg

АВТОРИЗАЦІЯ

other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk