• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

У Полтаві перевірили дотримання умов карантину на автомобільному та залізничному транспорті

Із 23 травня на Полтавщині поновили приміські, міжміські та внутрішньообласні автоперевезення. А з 1 червня рушили поїзди. Роботу перевізників та вокзалів перевірила зведена робоча група.

До неї увійшли працівники Управління інфраструктури та цифрової трансформації Полтавської ОДА, патрульні поліцейські та інспектори Управління Укртрансбезпеки у Полтавській області.

Перевіряли стан дотримання автобусними перевізниками тимчасових рекомендацій стосовно протиепідеміологічних заходів при перевезенні пасажирів на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної інфекції, технічні вимоги до автобусів та робота авто- та залізничних вокзалів.

Зокрема, перевірили залізничний вокзал “Полтава – Київська” та автостанцію Полтава АС-1.

Перевіряючи, особливий акцент зробили на дотримання наступних вимог:

– перевезення пасажирів в респіраторах або захисних масках;

– наявність у салоні, біля вхідних дверей, антисептика;

– наявність у салоні автобусу інформаційних матеріалів про необхідність використання засобів індивідуального захисту та про профілактику коронавірусної хвороби;

– перевезення пасажирів тільки на сидячих місцях.

Як показала перевірка, на автостанції та залізничному вокзалі виконують правила карантину. Вхід до приміщень дозволений лише у захисних масках, на вході до приміщень станцій наявні антисептичні засоби, зали очікування зачинені, а кількість громадян у приміщенні обмежена, з розрахунку одна людина на 10 кв. метрів.

До того як, працівники залізничного вокзалу “Полтава-Київська” готувались до відкриття та обслуговування пасажирів розповіла його начальниця Людмила Швидка.

“З 1 червня почали курсувати поїзди на залізниці. 27 червня вже був відчинений вокзал для прийому пасажирів. Ми провели генеральне прибирання приміщення та дезінфекцію, нанесли обмежувальні лінії біля кас, між лавами зробили достатню безпечну відстань, щоб пасажири дотримувались дистанції. На вході до вокзалу громадяни проходять температурний скринінг. У приміщенні є розчини для дезінфекції рук. По гучномовцю кожні 30 хвилин диктор нагадує пасажирам правила карантину. Ручки дверей та підвіконня біля кас обробляємо дезінфікуючими засобами. Розроблений щоденний графік прибирання. Персонал суворо дотримується рекомендацій МОЗ”, – розповіла Людмила Швидка.

Щодо автоперевізників, то хоч у салоні автобусів наявні відповідні друковані матеріали щодо правил карантину, є антисептики, але не всі водії та пасажири належно дотримуються маскового режиму.

За результатами рейду члени робочої групи склали відповідні акти та адміністративні матеріали на порушників.

Управління інфраструктури та цифрової трансформації Полтавської ОДА

Image

Анонси

Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk