• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

За несвоєчасну сплату за житлово-комунальні послуги не будуть нараховувати пені та штрафи

Українцям не будуть нараховувати пеню та штрафи за невчасну сплату за житлово-комунальні послуги.

Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» запроваджено норму, згідно якої на період дії карантину або обмежувальних заходів, пов’язаних із поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19), та протягом 30 днів з дня його відміни забороняється:

- нарахування та стягнення неустойки (штрафів, пені) за несвоєчасне здійснення платежів за житлово-комунальні послуги;

- припинення/зупинення надання житлово-комунальних послуг громадянам України у разі їх неоплати або оплати не в повному обсязі.

Крім того, звертаємо увагу, що несплата за житлово-комунальні послуги не тягне за собою припинення житлових субсидій чи пільг. Тобто у разі наявності заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг виплата субсидій та пільг припинятись не буде.

Враховуючи ситуацію що склалася в країні, просимо усіх громадян, в першу чергу похилого віку, на період дії карантину утриматись від відвідування банківських установ та поштових відділень для оплати житлово-комунальних послуг.

Оплату житлово-комунальних послуг можливо здійснити дистанційно через особисті кабінети комунальних служб на їх офіційних сайтах та інтернет-банкінг банківських установ, де у вас відкрито рахунок.

Всім одиноким громадянам, які перебувають на обслуговуванні в територіальних центрах соціального обслуговування (надання соціальних послуг), оплата за комунальні послуги буде проведена соціальними робітниками.

 

 

Департамент соціального захисту

населення облдержадміністрації

 

 

 

Image
Image
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg

АВТОРИЗАЦІЯ

other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk