Previous Next

«Необхідно здійснити додаткові роз’яснювальні заходи, щоб питань у пільговиків щодо сплати комунальних послуг було якомога менше», – Людмила Корнієнко

Надрукувати

З 1 жовтня 2019 року в Україні запровадили монетизацію пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

Паралельно функціонують дві системи надання пільг у грошовій формі – готівкова і безготівкова.

Право на пільги з оплати житлово-комунальних послуг в області мають 108 тисяч пільговиків та членів їхніх сімей.

Пільги в безготівковій формі призначатимуться всім пільговикам в автоматичному режимі, за прикладом безготівкового надання субсидій через Ощадбанк.

«Ті пільговики, які до 15 жовтня звернулися до управлінь соціального захисту з відповідною заявою, отримуватимуть пільги грошима або через банк, або через Укрпошту. Право на пільги в опалювальний період визначено для 80 тисяч пільговиків. Із них 1685 виявили бажання отримувати пільгу грошима», – розповіла заступник директора Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Світлана Матуйзо на засіданні колегії Департаменту.

Як зазначила директор  Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Людмила Корнієнко, основна кількість пільговиків буде користуватися пільгою в безготівковій формі. Й додала, що всіх пільговиків, які отримуватимуть  пільгу в безготівковій формі, потрібно додатково проінформувати про надання послуги. Кожному соціальні працівники повинні надати роз’яснення та вручити спеціальні пам’ятки.  Також в управліннях повинні працювати телефонні гарячі лінії, для того, щоб за потреби пільговик міг уточнити  суму пільги та порядок оплати послуг.

«Насамперед потрібно роз’яснювати пенсіонерам та людям поважного віку те, як вони можуть сплатити житлово-комунальні послуги. Кожен пільговик отримуватиме смс-повідомлення. В ньому буде визначено суму, яку необхідно сплатити  пільговику самостійно. Однак смс – це  дуже коротка інформація, і нам необхідно здійснити додаткові заходи, щоб питань у пільговиків, які проживають у регіоні,  щодо сплати комунальних послуг було якомога менше», – розповіла Людмила Корнієнко. 

До 18 листопада всі управління соціального захисту мають провести 100% перевірку правильності нарахування пільг по кожному пільговику, коректності та заповнення картки пільговика, зокрема особових рахунків організації, персональних даних, терміну дії пільг, складу сім’ї та  розміру пільгової знижки.