• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

«Необхідно здійснити додаткові роз’яснювальні заходи, щоб питань у пільговиків щодо сплати комунальних послуг було якомога менше», – Людмила Корнієнко

З 1 жовтня 2019 року в Україні запровадили монетизацію пільг на оплату житлово-комунальних послуг.

Паралельно функціонують дві системи надання пільг у грошовій формі – готівкова і безготівкова.

Право на пільги з оплати житлово-комунальних послуг в області мають 108 тисяч пільговиків та членів їхніх сімей.

Пільги в безготівковій формі призначатимуться всім пільговикам в автоматичному режимі, за прикладом безготівкового надання субсидій через Ощадбанк.

«Ті пільговики, які до 15 жовтня звернулися до управлінь соціального захисту з відповідною заявою, отримуватимуть пільги грошима або через банк, або через Укрпошту. Право на пільги в опалювальний період визначено для 80 тисяч пільговиків. Із них 1685 виявили бажання отримувати пільгу грошима», – розповіла заступник директора Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Світлана Матуйзо на засіданні колегії Департаменту.

Як зазначила директор  Департаменту соціального захисту населення облдержадміністрації Людмила Корнієнко, основна кількість пільговиків буде користуватися пільгою в безготівковій формі. Й додала, що всіх пільговиків, які отримуватимуть  пільгу в безготівковій формі, потрібно додатково проінформувати про надання послуги. Кожному соціальні працівники повинні надати роз’яснення та вручити спеціальні пам’ятки.  Також в управліннях повинні працювати телефонні гарячі лінії, для того, щоб за потреби пільговик міг уточнити  суму пільги та порядок оплати послуг.

«Насамперед потрібно роз’яснювати пенсіонерам та людям поважного віку те, як вони можуть сплатити житлово-комунальні послуги. Кожен пільговик отримуватиме смс-повідомлення. В ньому буде визначено суму, яку необхідно сплатити  пільговику самостійно. Однак смс – це  дуже коротка інформація, і нам необхідно здійснити додаткові заходи, щоб питань у пільговиків, які проживають у регіоні,  щодо сплати комунальних послуг було якомога менше», – розповіла Людмила Корнієнко. 

До 18 листопада всі управління соціального захисту мають провести 100% перевірку правильності нарахування пільг по кожному пільговику, коректності та заповнення картки пільговика, зокрема особових рахунків організації, персональних даних, терміну дії пільг, складу сім’ї та  розміру пільгової знижки.

 

 

Image

Анонси

Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk