Previous Next

У Полтаві відбулася експортна конференція

Надрукувати

Експертні знання та практичні кейси від фахівців різних галузей. У Полтаві провели експортну конференцію за сприяння Центру інформаційної підтримки бізнесу і Дніпропетровської торгово-промислової палати в рамках європейської програми «Прямуємо разом».

Досвідчені експерти – практики з питань сертифікації, маркування, вибору оптимальної моделі оподаткування при створенні зарубіжних юрисдикцій, питань належного оформлення документів зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД). Вони  розповідали про логістику, як краще побудувати експорт та яку модель ліпше обрати. Також  ділилися досвідом, де взяти гроші для малого і середнього бізнесу, щоб просувати свої товари.

«Це вже третя подібна конференція. Минулого року такий захід провели в Дніпрі. Він мав чималий успіх, тому що наші підприємці зацікавлені питаннями експорту. Це не теоретичний чи пленарний захід, а практична конференція. Цього року вирішили провести її у Полтаві, адже область має не лише туристичний і культурний потенціал,  а й експортний. Тож вирішили поширити наш досвід на сусідній регіон. У нас професійні спікери. Можливо, ця конференція стане поштовхом для побудови експортної стратегії Полтавщини. Ми надамо певну допомогу всім зацікавленим сторонам», – розповіла  перший віце-президент ДТПП Ніна Алехнович.

Завдяки таким заходам експортні позиції області мають змогу зростати, а бізнес – розширюватися та примножувати прибутки, зауважив т.в.о. голови облдержадміністрації Олег Пругло.

Лише за І півріччя 2019 року область  експортувала товарів на 1,034 млрд доларів США до 117 країн світу (при коефіцієнті покриття імпорту експортом 1,6). Останні кілька років Полтавщина посідає 6 місце в Україні за експортом продукції. У 2014 році регіон експортував 39% товарів до країн ЄС, а за п’ять років експорт зріс на 10%.

«Головні ринки збуту – країни ЄС, на них припадає 49 % експорту, 36% продукції експортуємо до країн Азії, Африки, Америки. Основні країни для експорту – Австрія, Угорщина, Німеччина, Чехія. 50% експортної продукції – це руда. Головний продукт – котуни. Близько 30% –сільгосппродукція, 6% – машинобудування, яке виросло порівняно з минулим роком у 4 рази», – розповів Олег Пругло.

На конференції зібралися підприємці, які мають чималий досвід у сфері експорту, та новачки.

«Маємо багаторічний досвід експортної діяльності. Успішно експортуємо продукцію в понад 50 країн світу: США, Канаду, країни Близького та Далекого Сходу, Австралію та Нову Зеландію. Два роки експортуємо органічну продукцію. На конференції хочемо почерпнути знання про те, як ефективно відкривати нові ринки збуту», – сказала  піар-менеджер компанії «Укролія» Світлана Луценко.

Також на заході говорили про те, як взаємодіяти  з органами митниці та проходити  митний аудит,  отримати консалтинг від Export Promotion Office/Офісу з Просування Експорту та нові умови поставок відповідно до правил Інкотермс 2020.