• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

Відтепер зареєструвати громадську організацію можна онлайн

В Україні запрацювала нова електронна послуга, що дозволяє зареєструвати громадську організацію зі статусом юридичної особи. Новація доступна на порталі «Онлайн-будинку юстиції» та Урядовому порталі kmu.gov.ua в розділі «Електронні послуги».

Електронна послуга забезпечує можливість як подати документи, так і дістати відповідь про реєстрацію ГО онлайн. Таким чином послуга виключає необхідність відвідувати центри надання адміністративних послуг чи суб’єктів державної реєстрації заявникам особисто.

Над проєктом працювали: Державне агентство з питань електронного урядування України, Міністерство юстиції України, ДП «Національні інформаційні системи» за підтримки програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), що виконується Фондом Східна Європа, Фондом «Інновабрідж» та фінансується Швейцарською агенцією розвитку та співробітництва. А також – команда проєкту USAID «Громадяни в дії».

Олександр Саєнко, Міністр Кабінету Міністрів України, говорячи про важливість запуску електронної послуги, відзначив: «Ще до того, як стати Міністром, я як юрист займався реєстрацією громадських організацій, був і є засновником двох громадських організацій і добре пам’ятаю, яких зусиль та часу це коштувало. Саме тому, коли 2014 року ми на чолі з Володимиром Гройсманом прийшли працювати в Уряд, реалізували ініціативу створення Державного агентства з питань електронного урядування й розпочали діджиталізацію адміністративних послуг».

Аби скористатись онлайн-реєстрацією ГО, потрібно авторизуватись у персональному кабінеті «Онлайн-будинку юстиції», сформувати заяву, долучити до неї перелік необхідних документів у форматі PDF, накласти на документи електронний підпис, після чого зазначені документи стають доступними державному реєстратору для прийняття відповідного рішення. Термін розгляду заяви становить три робочі дні.

Олександр Риженко, голова Державного агентства з питань електронного урядування України, зазначив, що на цю електронну послугу громадськість чекала вже давно. І Агентство продовжує прислухатись до запитів суспільства, аби задовольнити потребу громадян, бізнесу, активістів у інструментах електронного урядування. Вже наразі на Урядовому порталі доступно понад 120 електронних послуг. До кінця року їх кількість зросте ще на 50. І надалі акцент буде зроблено на впровадженні повністю автоматизованих послуг, що надаються без участі посадових осіб, та таких, які згруповані за принципом життєвих та бізнес-ситуацій.

Ключова особливість електронної послуги полягає в тому, що відтепер засновники організації, перебуваючи у різних місцях, можуть підписувати документи дистанційно. Заявник надає доступ до документів, що подають, співзасновникам організації за лінком. Після підпису всіма співзасновниками документи автоматично надсилаються держреєстратору. На думку розробників е-послуги, це додає чималої зручності активістам, які проживають у різних містах України або тимчасово перебувають за її межами.

Віктор Лях, президент Фонду Східна Європа: «Це – одна з перших послуг винятково для громадського сектору. Наразі основна частина е-послуг, що надаються, розроблена для пересічних громадян та бізнесу. Сподіваюся, що надалі таких послуг для громадського сектору стане більше. Але найважливішим, я вважаю, є створення ефективних каналів комунікації та взаємодії для громадянського суспільства та влади. Ми разом із партнерами будемо продовжувати працювати у цьому напрямку».

Першою громадською організацією, яка була зареєстрована повністю онлайн, стала ГО «Електронна республіка». Відповідний запис у ЄДР з’явився 6 червня 2019 року. Організація зареєстрована у Києві та підтримує розвиток електронного урядування в Україні. За словами голови ГО Євгена Поремчука, традиційний процес реєстрації лишається доволі складним та забюрократизованим, проте онлайн-подання заяви та необхідного пакета документів забирає тепер не більше 30 хвилин. Доволі слушною новацією є можливість підписувати пакет документів співзасновниками дистанційно.

Директор Швейцарського бюро співробітництва в Україні Хольгер Тауш, вітаючи запровадження нової е-послуги для громадського сектору, підкреслив важливість і актуальність електронного урядування для реформування українського державного управління на всіх рівнях. Він також підтвердив готовність Швейцарії продовжувати підтримувати розвиток соціально важливих електронних послуг, які були б зручними, якісними та мали суттєвий антикорупційний вплив.

Нагадаємо, що від квітня 2016 року на сайті «Онлайн-будинку юстиції» доступна послуга з попереднього правового аналізу документів на реєстрацію громадської організації. Вона має консультаційний характер та не виключає необхідності відвідувати держреєстратора особисто. За час існування цією послугою скористались майже сім тисяч осіб.

Додаткові матеріали:

Відеоінструкцію про те, як скористатись електронною послугою з державної реєстрації ГО, можна переглянути /за посиланням/.

Відеоролик про ГО «Електронна республіка», яка була зареєстрована в Україні онлайн /за посиланням/.

  • Інформаційний буклет про те, як скористатися послугою /за посиланням/.
  • Фото з презентації електронної послуги «Онлайн реєстрація ГО зі статусом юрособи» /за посиланням/.

Урядовий портал

Image

Анонси

Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk