Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю

Полтавської обласної державної адміністрації

Для осіб із порушенням зору

Отримання державних послуг он-лайн дозволяє громадянам взагалі не зустрічатись з чиновницькою машиною, – Олександр Саєнко

Реформа державного управління та електронне урядування, як одна з головних її частин, дозволяє громадянину взагалі не зустрічатись з чиновниками у процесі отримання державних послуг, - вважає Міністр Кабінету Міністрів України Олександр Саєнко.

«На моє глибоке переконання, для людей набагато краще взагалі не зустрічати у своєму житті чиновника, тому ми робимо так, щоб від чиновника нічого не залежало й державну послугу можна було отримати в електронному вигляді. Коли наша команда прийшла до влади, у нас буда одна електронна послуга, сьогодні їх понад 120 он-лайн й кожен громадянин може знайти у смартфоні на Урядовому порталі усе, що необхідно», - сказав він в ефірі програми «Свобода слова» на телеканалі ICTV у вівторок, 11 червня.

Наприклад, за словами Олександра Саєнка, півмільйона людей вже отримали он-лайн витяг про земельну ділянку без довжелезних черг; завдяки електронному сервісу 69 тисяч громадян змогли отримати допомогу на свою дитину й багато іншого, а на 2019 рік заплановано запуск ще 50 послуг он-лайн.

Серед досягнень Уряду Міністр також назвав реформу системи надання адміністративних послуг та створення прозорих офісів, якою безпосередньо він опікується в Уряді.

«Якщо ми повернемось у 2014 рік, на всю країну було 20-25 приміщень тодішньої реєстраційної служби Міністерства юстиції, куди людина мала їхати з села в центр отримувати довідку, чи зареєструвати нерухомість. Зараз велика кількість нотаріусів можуть зробити це на місцях. Органи місцевого самоврядування отримали право надавати такі послуги, ми передали їх на місця, й громадянин у своєму селі, селищі, може отримати будь-яку адміністративну послугу», - додав він.

Олександр Саєнко також нагадав, що завдяки урядовій програмі «Доступні ліки» пацієнти із захворюваннями, що входять у перелік програми, отримали ліки за 35 млн рецептів на суму понад 1,8 млрд грн.

«Ми забезпечили людей можливістю вільно, зокрема, нещодавно й через онлайн-рецепти, прийти до аптеки й отримати доступні, необхідні ліки», - резюмував Міністр Кабінету Міністрів України.

 

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg

АВТОРИЗАЦІЯ

other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk