• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Протягом минулого тижня жителі Полтавщини  активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано понад 300 дзвінків, кожний восьмий – від внутрішньо переміщених осіб.

Як і раніше, питання соціального захисту населення та ЖКГ залишаються найбільш масовими. Так, кожне третє звернення містило інформацію про призначення та виплату державних грошових допомог, у тому числі особам зі статусом ВПО. Не втрачають актуальності прохання про надання матеріальної і гуманітарної підтримки у громадах області. 

Складною залишається ситуація в системі енергопостачання. У зв’язку з цим суттєво зросла кількість дзвінків на гарячі лінії контактного центру з наріканнями щодо тривалого вимкнення електропостачання, справедливого застосування графіків та врегулювання одночасної подачі електроенергії і холодної води для мешканців, насамперед, Полтави – практично кожний другий дзвінок. Також, отримано прохання про ремонт ліфтів, багатоквартирних житлових будинків та прибудинкових територій.

Традиційно нагальними є питання у сфері благоустрою населених пунктів, насамперед ремонту доріг місцевого і обласного значення.

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Лубенської, Великобагачанської, Пришибської  та Лютенської  громад.

Із 215 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг близько 150 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано дві подяки.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінії працюють цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Image
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk