• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

Підприємства житлово-комунального господарства області стабільно провели опалювальний сезон 2018-19 років

Однак, відбулося 7 зупинок джерел теплової енергії, через відключення електропостачання.

«Всі аварійні ситуації, що виникали, усували оперативно, протягом 3-8 годин, і це не вплинуло на якість надання послуг з централізованого опалення, гарячого та холодного водопостачання та водовідведення», – про це 20 травня на апаратній нараді в облдержадміністрації заявив начальник департаменту ЖКГ Полтавської ОДА Едуард Рева.

 Він зазначив, що до початку опалювального сезону провели значну підготовчу роботу. З 15 жовтня 2018 в області розпочали подачу теплоносія на об’єкти соціальної сфери та житловий фонд, відповідно до розпоряджень органів місцевого самоврядування.

 Для оперативного реагування на аварійні ситуації, в Департаменті будівництва, містобудування і архітектури та житлово-комунального господарства облдержадміністрації діє цілодобово аварійна диспетчерська служба.

 За період опалювального періоду 2018/19 року на її телефон надійшло 171 звернення стосовно функціонування систем життєзабезпечення, що на 45 звернень менше, ніж за попередній опалювальний період.

 Також менше спожили природного газу (на 7 млн куб. м.), адже середньодобова температура зовнішнього повітря в області вподовж жовтня-квітня 2018/19 року була на 1,2°С вищою, ніж в жовтні - квітні 2017/18 року.

Це не допомогло ліквідувати борг комунальних теплопостачальних підприємств області за газ. Станом на 01.05.2019 він становив 601,2 млн грн. Рівень розрахунків за газ, спожитий у 2019 році на Полтавщині – 57,2% (в Україні – 37,8%).

 Заборгованість споживачів з оплати житлово-комунальних послуг: водопостачання і водовідведення, теплопостачання та утримання житлового фонду упродовж 2019 року збільшилась на 13,7% і становить 644,9 млн грн. Середній рівень оплати споживачів у 2019 році – 94,3%.

 За 4 місяці 2019 року підприємствами комунальної теплоенергетики подано 35 претензій із сумою боргу 1,1 млн грн. та 322 позови на суму 6,5 млн грн, прийнято 93 судових рішення на суму 1,1 млн грн. Підприємствами водопровідно-каналізаційного господарства подано 1335 претензій на суму боргу 1,4 млн грн.

 Едуард Рева розповів про головні заходи, які впроваджуватимуть для забезпечення сталого функціонування об’єктів житлово-комунального господарства в наступному опалювальному сезоні. Серед них :

  • реконструкція та заміна ветхих і аварійних ділянок мереж теплопостачання в Полтаві, Кременчуці, Горішніх Плавнях, Лубнах, Гадячі – 19,2 км (в двотрубному обчисленні), в тому числі з прокладкою попередньо ізольованих і полімерних труб – 1,2 км;
  • здійснення поліпшення системи постачання та споживання тепла в м. Миргород у рамках проекту Європейського Союзу MO.GE.DI.CO;
  • капітальний ремонт котла № 3 ПТВМ-50 та реконструкція магістральної теплової мережі котельні по вул. Ціолковського, 36 в м. Полтава, в районі ринку «Мотель»;
  • встановлення загальнобудинкових приладів обліку гарячого водопостачання (м. Горішні Плавні – 48 шт.);
  • продовження впровадження системи автоматизації збору даних з теплових лічильників, встановлених у житлових будинках;
  • встановлення установок до котлової обробки води.

Загальний обсяг коштів передбачених на виконання підготовчих та ремонтних робіт становите 60,55 млн грн, з них, 57,16 млн грн – кошти підприємств комунальної теплоенергетики, а 3,39 млн. грн – кошти місцевих бюджетів.

Image

Анонси

Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk