Previous Next

«Встановлення вагових комплексів – це компроміс та співпраця всіх сторін: водіїв, місцевих громад, держави», – Роман Товстий

Надрукувати

Один із факторів, що негативно впливає на якість доріг у регіоні, – це перевантажені фури. На дорогах Полтавської області працює габаритно-ваговий контроль.

Для зважування автомобілів діють три комплекси.  Також на дорогах обласного та державного значення працюють 4 майданчики.  Як зазначив т.в.о. голови облдержадміністрації Роман Товстий, звичайно, їх на всі дороги не вистачає, тому потрібно працювати, щоб збільшити їхню кількість. А ініціативи встановлення ГВК, наприклад, як від Лохвицької районної державної адміністрації, лише вітаються.

Про здійснення заходів габаритно-вагового контролю на автодорогах Полтавщини говорили на засіданні обласної координаційної ради з питань безпеки дорожнього руху.

«Нині нагальною є проблема перевантаженого транспорту, що їде нашими дорогами. Особливо це відчутно під час збору урожаю. Ми бачимо стан автошляхів у Лохвицькому, Гадяцькому районах після проїзду ними важковаговиків. Проблема – достукатися до свідомості підприємців.  Останні роки це намагаються зробити й Укртрансбезпека, і Служба автомобільних доріг, і профільне міністерство. Поки що результат невтішний. Однак є відповідальні організації, а є ті, що не йдуть на співпрацю. Встановлення вагових комплексів – це компроміс та співпраця всіх сторін: водіїв, місцевих громад, держави», – зазначив Роман Товстий.

Як повідомив начальник управління Укртрансбезпеки Полтавської області Володимир Димкар, із початку року працівники установи зважили близько 2,5 тис. транспортних засобів. Виявили 127 порушень на суму 32 тис. євро. Стягнуто з перевізників 153 тисячі гривень. Також він озвучив і низку проблем щодо роботи вагових комплексів.

  «Це відсутність облаштування майданчиків для розташування пересувних пунктів габаритно-вагового контролю на дорогах місцевого значення та паливно-мастильних матеріалів. Ще хочемо попросити облдержадміністрацію за можливості допомогти з паливом. Також є проблема і з кадрами», – зазначив Володимир Димкар.

За словами заступника начальника Служби автомобільних доріг у Полтавській області Анатолія Мягкохліба, норми з будівництва майданчиків для зважування жорсткі. Якщо їх дотримуватися, то вартість одного майданчика обійдеться в понад 1 млн грн. І додав, що найбільшу загрозу дорогам перевантажений транспорт несе в спеку. До кінця травня на всіх автошляхах мають встановити відповідні знаки, які заборонятимуть рухатися вантажівкам за високої температури.