У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Надрукувати

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини  активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано майже 160 дзвінків, у тому числі кожний шостий від внутрішньо переміщених осіб.

Питання соціального захисту населення продовжують тримати першість, але інтенсивність надходження таких звернень дещо зменшилася. Цього тижня кожне третє повідомлення стосувалося продовження виплати державної допомоги для ВПО або інших соціальних призначень для визначених законодавством категорій населення.

Кожне п’яте звернення містило питання житлово-комунальної тематики. Окрім традиційної проблеми з ліфтами у Полтаві, надходили нарікання на мешканців області на відсутність послуги електропостачання та централізованого водопостачання.

Актуальними залишаються окремі проблемні моменти у сфері благоустрою населених пунктів, декомунізації, освіти та охорони здоров’я.

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Гадяцької, Миргородської, Лубенської, Великобагачанської громад.

Із 223 звернень, що зареєстровано протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг 204 заявники отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано 3 подяки.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінії працюють цілодобово.

Робота в напрямку сприяння громадянам в реалізації конституційного права на звернення триває постійно.