Previous Next

В області відбувся дводенний воркшоп-тренінг від ПРООН з розвитку соціальних послуг

Надрукувати

Затребуваність надання соціальних послуг, особливо в період воєнного стану, постійно зростає, адже за рахунок функціонування злагодженої та ефективної системи соціальних сервісів є можливість мінімізувати вплив та наслідки складних життєвих обставин для людини та родини.  

З минулого року Полтавщина долучилась до низки пілотних та експериментальних проєктів щодо розвитку соціальних послуг, зокрема щодо надання окремим категоріям громадян, ініційованих як Мінсоцполітики, так і міжнародними партнерами.

Відтак, Полтавська область увійшла до переліку 6 областей (разом з Миколаївською, Сумською, Харківською, Чернівецькою, Чернігівською), в яких реалізується проєкт ПРООН «Удосконалення системи соціальної роботи та надання соціальних послуг в 6 цільових областях шляхом проведення аналізу стану організації та надання соціальних послуг у територіальних громадах, ідентифікації надавачів та визначення потреб задля цифровізації процесів».

У межах проєкту залученими експертами та членами робочої групи при облвійськадміністрації проведено низку аналітичних, тренінгових заходів спрямованих на вдосконалення організації надання соціальних послуг в громадах, підвищення їх доступності та якості.

Зокрема, 20-21 березня відбувся воркшоп за участі експертів Програми ООН з відновлення та розбудови миру та ГО «Ліга соціальних працівників України» на тему: «Управління та адміністрування системи надання соціальних послуг на регіональному рівні та на рівні територіальних громад».

Участь у заходів взяли для члени обласної робочої групи, представники територіальних громад, органів соціального захисту населення та надавачів соціальних послуг тергромад.

Протягом двох днів тренінгу та практичної роботи учасники опрацювали аналітичні дані щодо програмних та стратегічних документів області, експрес SWOТ-аналізу за результатами кабінетного аналізу та соціологічного дослідження, законодавчі засади розробки та виконання місцевих цільових програм, ефективні інструменти партисипації та використання комунікативних технологій в популяризації соціальних послуг серед населення та отримання зворотного зв’язку щодо їх якості та доступності.