У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Надрукувати

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини  активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Загалом фахівцями центру  отримано майже 250 дзвінків, у тому числі кожний четвертий від внутрішньо переміщеної особи.

Залишається актуальною проблематика у сфері житлово-комунального господарства, насамперед, Полтавської громади. Фактично, кожне четверте звернення надходило від мешканців обласного центру щодо вирішення ситуації з відновленням роботи ліфтів, ремонту доріг, надання гуманітарної допомоги.

Не менш важливими для мешканців Полтавщини є питання  перейменуванням вулиць в більшості громад області, виплати коштів за «зеленим тарифом» на електричну енергію для приватних домогосподарств, продовження щомісячної виплати допомоги для внутрішньо переміщених осіб тощо. Озвучені теми становили більше половини від усіх порушених питань.

Найбільш активними заявниками, окрім Полтави, є мешканці Кременчука, Лубен, Семенівської та Новосанжарської громад.

Із 300 звернень, які були зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг більше 300 громадян отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно, насамперед, з питань надання матеріальної та гуманітарної підтримки.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727. Лінії працюють цілодобово.

Крім цього, для учасників бойових дій, родин мобілізованих та загиблих військових продовжує діяти спеціалізована гаряча лінія: 0951865360. Дзвінки приймають із понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00.

Робота в напрямку сприяння громадянам в реалізації конституційного права на звернення триває постійно.