Питання житлово-комунального та дорожнього господарства не втрачають своєї актуальності

Надрукувати

Щоденно фахівці обласного контактного центру Полтавської ОВА фіксують повідомлення від мешканців, насамперед, міських громад з проханням про вирішення питань ремонту доріг, прибудинкових територій, будинків та внутрішньо будинкових мереж, відсутності чи неякісного надання комунальних послуг, проведення розрахунків та нарахувань тощо.

Від початку року на цілодобові гарячі лінії уже надійшло близько 600 таких звернень. Фактично, кожний третій дзвінок стосується озвученої проблематики. Кількість цих повідомлень суттєво зростає унаслідок погіршення погодних умов.

Як правило, основна категорія заявників – мешканці багатоквартирних житлових будинків з Полтавської, Кременчуцької, Лубенської, Миргородської, Гадяцької та інших громад.

За результатами попереднього розгляду фахівцями центру уточнюється інформація про характер пошкодження чи аварії, потім здійснюється надсилання повідомлення до відповідних аварійних служб, які мають оперативно відреагувати на подію, чи до місцевих громад уже для предметного вирішення питання.

За підсумками розгляду більше половини звернень вже опрацьовано, кожне шосте вирішено позитивно з урахуванням фінансових можливостей місцевих бюджетів.

Робота в цьому напрямку триває постійно.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та отримати відповідну інформацію чи оформити звернення.