Кожна громада області має забезпечити надання у ЦНАПах усіх обов’язкових послуг, визначених законодавством, – Володимир Когут

Надрукувати

Полтавська обласна військова адміністрація продовжує тримати на контролі питання розвитку мережі Центрів надання адміністративних послуг регіону.

Під головуванням заступника начальника ОВА з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) Володимира Когута відбулася онлайн-нарада з керівниками ЦНАП щодо роботи центрів у 2024 році.

Присутні окреслили напрями роботи ЦНАПів на поточний рік, обговорили питання впровадження надання центрами всіх обов’язкових послуг відповідно до розпорядження КМУ від 16.05.2014 № 523-р, підключення ЦНАПів до інформаційних систем та системи онлайн-моніторингу.

«Кожна громада області має забезпечити надання у ЦНАПах усіх обов’язкових послуг, визначених законодавством. Наразі всі такі послуги запровадили 23 центри області. Необхідно посилити роботу в цьому напрямі Великобудищанській, Заводській, Кременчуцькій, Ланнівській, Лохвицькій, Мартинівській, Машівській, Новоселівській, Пришибській, Сенчанській, Хорольській територіальним громад», – розповів Володимир Когут.

Начальник Управління цифрової трансформації ОВА Іван Біліцікий зауважив, що ЦНАПи використовують інформаційні системи з метою автоматизації робочих процесів, мінімізації часу надання адміністративних послуг, зменшення обсягу паперових документів, мінімізації кількість помилок адміністраторів та суб’єктів отримання послуг.

«57 ЦНАПів області підключили інформаційну систему. Центри Гребінківської, Кобеляцької та Хорольської територіальних громад наразі перебувають в процесі впровадження», – сказав Іван Біліцький.

Крім того, 22 ЦНАПи наразі не інтегровані до системи онлайн-моніторингу, тобто до модуля Єдиного державного веб-порталу електронних послуг, який призначений для збору та обробки оціночних даних, розміщення результатів моніторингу, а також ведення профілів ЦНАПів.

За результатами наради Володимир Когут надав доручення керівникам ЦНАПів вжити заходів щодо впровадження всіх обов’язкових послуг відповідно до законодавства, підключення інформаційних систем, а також щодо інтеграції центрів до системи онлайн-моніторингу.