За рік обласний контакт-центр опрацював понад 20 тисяч звернень

Надрукувати

На Полтавщині працює гаряча лінія обласного контакт-центру. Фахівці цілодобово приймають дзвінки та опрацьовують звернення громадян.

«Протягом року найчастіше люди консультувалися щодо соціальних виплат та субсидій, питань комунальної сфери, забезпечення тимчасовим житлом ВПО, надання гуманітарної допомоги. Загалом контакт-центр за рік опрацював понад 20 тисяч звернень. Частина переадресована з урядової та міністерських гарячих ліній. Із майже 12 тисяч дзвінків майже 5 тисяч отримали від внутрішньо переміщених осіб», – розповів начальник Полтавської ОВА Філіп Пронін.

Кожен за потреби може звернутися за доступними номерами: 0800502230, 0666735303, 0506927431. Крім цього, для учасників бойових дій, родин мобілізованих та загиблих військових діє спеціалізована гаряча лінія. За кілька місяців із початку її роботи було 270 звернень. Дзвінки приймають із понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00 за номером 0951865360.