Інформація щодо роботи контактного центру за останній тиждень

Надрукувати

Протягом 15-21 січня на цілодобові гарячі лінії Обласного контактного центру надійшов 121 дзвінок, створено 44 звернення.

Найбільш актуальні питання стосувалися надання гуманітарної допомоги, щомісячних виплат для ВПО, обміну ламп на поштових відділеннях (Кременчуцька ТГ), перерахунку пенсії (Сенчанська ТГ), виплати субсидії (Гребінківська ТГ), неякісного централізованого опалення та нарахування коштів за послугу (Полтавська ТГ), усунення наслідків підтоплення прибудинкової території по провулку Ламаному,36 в Полтаві.

Мешканці Полтавщини зверталися до органів влади, також, через Урядову гарячу лінію – 278 звернень, контакт-центр МОЗ України – 15, Мінреінтеграції – 2.

Таким чином, загальна кількість отриманих протягом тижня звернень становить 339.

Загальні тенденції проблематики залишалися незмінними та стосувалися, в першу чергу, надання гуманітарної, матеріальної допомоги, щомісячних державних соціальних виплат мешканцям Кременчуцької, Горішньоплавнівської, Семенівської, Кам’янопотоківської, Полтавської громад.

Протягом звітного періоду було завершено розгляд 135 звернень, які надійшли раніше. Близько 20 відсотків з них вирішено по суті. В інших випадках заявникам надані ґрунтовні роз’яснення.