Минулого тижня у роботі телекомунікаційної компанії «Київстар» стався збій. У частини абонентів були відсутні зв’язок та доступ до інтернету.
Наразі, за повідомленням працівників компанії, доступні послуги голосового зв`язку, в тому числі у роумінгу, відновлена мобільна передача даних, розпочато відновлення доступу до M2M для бізнес-клієнтів, планується якнайшвидше увімкнення послуги SMS.
У деяких населених пунктах, зокрема у Києві, все ще виникають складнощі із доступом до «Домашнього інтернету».
Доки відбувається стабілізація мережі, мобільна передача даних може працювати повільніше. Це необхідно для безпеки.
Якщо ваша SIM-картка не реєструється в мережі, спробуйте виконати наступні дії:
1.Перезавантажте телефон.
2.Увімкніть та вимкніть «авіарежим».
3.Виберіть мережу вручну в налаштуваннях телефону.
Як це зробити для Android чи IPhone, – дивіться у відео за посиланням: https://www.facebook.com/kyivstar/videos/370887212186971
«Київстар» інформує про всі апдейти на своїх офіційних сторінках у соціальних мережах.