В Україні провели дослідження потреб людей старшого віку (60+) у сфері медіаграмотності

Надрукувати

Український інститут медіа та комунікації провів комплексне дослідження потреб людей старшого віку (60+) у сфері медіаграмотності.

Його проводили протягом 2023 року й воно включало:

соціологічне опитування (проведено КМІС з 11 травня по 4 липня 2023 року; опитано 1186 респондентів віком від 60 років, які проживають у всіх регіонах України);

фокус-групові обговорення (проведено 8 фокус-груп у 8-ми регіонах України);

онлайн-опитування та інтерв’ю експертів, які працюють з аудиторією 60+ у сфері медіаграмотності.

Старша вікова група становить трохи більше чверті населення України: станом на початок 2023 року зафіксовано 10,68 млн пенсіонерів.

Завантажити звіт українською мовою можна тут: https://cutt.ly/ywUwAxYd

Завантажити звіт англійською мовою можна тут: https://cutt.ly/1wPnUwxw

Результати дослідження були презентовані під час міжнародної онлайн-конференції, відео якої можна переглянути youtube-каналі УІМК: https://cutt.ly/CwUwSgnr