На Полтавщині 49 із 60 ЦНАПів використовують інформаційні системи

Надрукувати

На Полтавщині Центри надання адміністративних послуг працюють в усіх громадах. Ефективним способом організації роботи в центрах є впровадження інформаційних систем, які дозволяють здійснити уніфікацію та стандартизацію регламентних документів, автоматизувати процеси надання адміністративних послуг, впровадити системи керування чергою, забезпечити підключення до онлайн-моніторингу якості адміністративних послуг.

«Наразі в області 49 із 60 ЦНАПів використовують інформаційні системи. 37 ЦНАПів послуговуються системою «Вулик», 7 – «е-ЦНАП Cloud», 2 – «ЦНАП SQS (Renome)», 1 – «Універсам послуг», 1 – «Облік адміністративних послуг», 1 – «АСКОД», – розповів заступник начальника Полтавської ОВА Ігор Панченко.

За його словами, нещодавно Щербанівська територіальні громада підключила інформаційну систему е-ЦНАП Cloud.

У процесі підключення – Кобеляцька, Мартинівська, Великосорочинська, Драбинівська, Мачухівська, Ланнівська, Оболонська, Комишнянська, Ромоданівська, Хорольська та Коломацька.

Нагадаємо, ЦНАПи для автоматизації та прискорення надання послуг мають забезпечувати інтеграцію з онлайн-моніторингом якості надання адміністративних послуг, підключення якого обов’язкове відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.08.2021 № 864 «Питання організації моніторингу якості надання адміністративних послу» та наказу Міністерства цифрової трансформації України від 11.11.2021 № 145 «Щодо питання забезпечення моніторингу якості надання адміністративних послуг».