«Від початку повномасштабного вторгнення «Укрпошта» зробила все для відновлення поштового зв'язку, а також безперебійного надання послуг людям», – Юрій Набасов

Надрукувати

Від початку російського повномасштабного вторгнення Полтавська філія АТ «Укрпошта» припиняла свою діяльність лише на один день – 24 лютого – з огляду на безпекові моментами та порушенням логістичних зв’язків. Уже наступного дня проаналізували логістику, маршрути зв’язку та відновили подальше надання послуг людям.

Про роботу поштового оператора в умовах війни й реформи галузі поштового зв'язку розповіли керівник Полтавської філії АТ «Укрпошта» Юрій Набасов та директор з розвитку мережі «Укрпошти» Полтавського регіону Павло Шестопал під час брифінгу в офіційному медіацентрі.
«Із перших днів повномасштабного вторгнення «Укрпошта» зробила все можливе для максимально швидкого відновлення поштового зв'язку з усім світом, а також безперебійного надання послуг людям, – зауважив Юрій Набасов. – Також наш регіональний підрозділ допомагав із забезпеченням спектру послуг і сусіднім областям».
За словами Юрія Набасова, АТ «Укрпошта» – це товариство, яке 100% належить державі, а також функціонує та розвивається за самостійно зароблені кошти.
«Ми не фінансуємося з державного бюджету. Прикладів таких структур в Європі два – це «Укрпошта» та пошта Німеччини. Таким чином усі реформи мережі, модернізацію відділень ми проводимо за власний кошт, – зауважив Юрій Набасов. – Не зважаючи на війну, ми продовжували розвивати нашу мережу, оптимізовувати та покращувати її роботу».
Так, були введені в дію пересувні відділення. Особливо свою ефективність вони показали у воєнний час, а також на деокупованих територіях. Серед переваг – їхня зручність, маневреність, швидкість надання послуг цивільному населенню.
«Ми продовжуємо розвиватися. Відкриваємо нові відділення, ремонтуємо діючі, закуповуємо необхідне обладнання. До речі, саме торік ми відійшли від неавтоматизованих відділень, – зауважив Павло Шестопал, – таким чином усі наші відділення залишилися в статусі або пересувних, або автоматизованих, із комп’ютерами відповідно».
Також «Укрпошта» випустила серію поштових марок патріотичного характеру, які стали відомими на весь світ. Філателістка має ще й благодійну складову – частину виручених коштів спрямовано на підтримку ЗСУ.
Окрім того, «Укрпошта» активно долучилася до ініціативи обміну старих ламп розжарювання на нові енергоефективні.
«На перспективу маємо амбітну мету – повна цифровізація всіх опцій і послуг «Укрпошти». Процес уже триває й розрахований на декілька етапів. Перший – трансформація всіх сільських відділень. Минулого року ми автоматизували всі сільські стаціонарні відділення, де обслуговували понад одну тисячу триста людей, – зауважив Павло Шестопал. – Де обслуговування було менше цієї кількості, запрацювали пересувні відділення. Це сто тридцять екіпажів, які вчасно, якісно та повністю надають послуги «Укрпошти», а також оснащені цифровими девайсами – новими касовими апаратами».
Відбулися зміни і в роботі міських відділень. Зокрема, збільшилися години роботи для обслуговування клієнтів. На часі – оновлення та релокація відділень у райцентрах та великих громадах.
«Як і вся країна, ми готуємося до викликів зимового періоду, зокрема можливих перебоїв із електропостачанням. Наразі 59 відділеннь «Укрпошти» на Полтавщині вже забезпечені генераторами та альтернативними видами живлення. Окрім того, робота кожного касового апарату в пересувних відділеннях розрахована на дві доби без підзарядки. Головна пошта країни завжди працює для людей», – підкреслив Юрій Набасов.