Previous Next

Інформаційні системи мають бути запроваджені в кожному ЦНАПі, – Ігор Панченко

Надрукувати

47 із 60 ЦНАПів Полтавщини використовують у своїй діяльності інформаційні системи. Їх запровадження дозволяє здійснити уніфікацію та стандартизацію регламентних документів, автоматизувати процеси надання адміністративних послуг, впровадити системи керування чергою, забезпечити підключення до онлайн-моніторингу якості адміністративних послуг.

Про це розповів начальник Управління цифрової трансформації Полтавської ОВА Сергій Коломоєць на апаратній нараді.

«Для впровадження інформаційної системи можна обрати програмний комплекс автоматизації центрів надання адміністративних послуг «Вулик», який є безкоштовним та адмініструється Державним підприємством «ДІЯ».Також можливо використати колективну хмару «e-ЦНАП Cloud», що є безкоштовною протягом одного року для ЦНАП Полтавської області, які ще не впровадили інформаційні системи в ЦНАП. Або запровадити будь-який програмний комплекс, який передбачає інтеграцію з онлайн-моніторингом якості надання адмінпослуг», – розповів Сергій Коломоєць.

Більшість програмних комплексів передбачають інтеграцію з системами онлайн-моніторингу та оцінки якості послуг через «Портал Дія». Таку інтеграцію мають 36 із 47 ЦНАП, що впровадили інформаційні системи.

«Реформа децентралізації та створення центрів надання адміністративних послуг передбачають наближення якісних послуг до людей та розширення переліку послуг відповідно до законодавства. Для забезпечення належного обслуговування громадян інформаційні системи мають бути запроваджені в кожному ЦНАПі», – зауважив заступник начальника ОВА Ігор Панченко.