• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

Сервісні центри Полтавщини перевірятимуть таємні клієнти

Чи вміє держава якісно обслуговувати громадян? Чи дійсно колишні МРЕВ перетворилися на прозорі офіси з полицями для буккросингу і дитячими куточками? Чи реально замінити посвідчення водія за 30 хвилин, а авто зареєструвати за три години?

         19 лютого 2019 року у сервісних центрах МВС стартував проект «Таємний клієнт». Завдяки якому громадяни зможуть відкрито перевірити роботу державної структури та вплинути на хід розвитку реформи в напрямку сервісу.

         Мета проекту – покращити якість надання послуг. «Нам важливо отримати незаангажовані відгуки як спеціально підготовлених перевіряючих, так і пересічних громадян, чути думку громадян, адже хочемо будувати довіру між установою та суспільством» – зазначив начальник регіонального сервісного центру МВС Віталій Бондаренко.

         Таємним клієнтом зможе стати будь-яка людина під час візиту до сервісного центру МВС та оцінити: роботу адміністратора за інформаційною стійкою, адміністратора, який надав послугу, екзаменатора (у випадку складання іспиту на право керування транспортним засобом), фахівця Експертної служби МВС, Клієнт також зможе зазначити інформацію щодо зручності навігації, дотримання інклюзивних умов, організації роботи сервісного центру МВС, доступності інформації на сайті та консультаційної підтримки у соціальних мережах.
 Для цього необхідно:

  • детально ознайомитися з анкетою-відгуком та критеріями оцінки роботи сервісного центру МВС,
  • відвідати сервісний центр МВС та отримати реальну послугу,
  • заповнити та надіслати анкету-відгук.

Про своє рішення  стати таємним клієнтом повідомляти співробітникам сервісного центру МВС не потрібно.

У рамках проекту можна буде перевірити якість надання наступних послуг: реєстрація та перереєстрація авто, отримання посвідчення водія вперше або його обмін, отримання довідки про несудимість, замовлення індивідуальних номерних знаків (повний перелік послуг – за посиланням). Проте, ця анкета не є повідомленням про корупцію. Форму електронного повідомлення про корупцію можна знайти на сайті проекту та на сайті НАЗК).

         Детальніше про проект: hsc.gov.ua/guest/, анкета для заповнення: hsc.gov.ua/anketa/

         Громадяни зможуть оцінити роботу трьох сервісних центрів МВС в Полтавській області за адресами:

 Полтавський район, село Розсошенці, вулиця Кременчуцька 2-В, місто Лубни, проспект Володимирський, 178-Б, місто Горішні Плавні, вулиця Строна,11-А,

         Після відкриття оновленого сервісного центру МВС у місті Кременчук, що розташований за адресою  Проїзд 40 років ДАІ,3, таємні клієнти зможуть перевірити і його роботу.

         Стежити за нововведеннями реформи можна на сайті Головного сервісного центру МВС. За консультаціями звертайтеся на офіційну сторінку в Facebook або за телефоном (044) 290-19-88.

 

Прес-служба
регіонального сервісного центру МВС у Полтавській області

 

 

Image

Анонси

Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
УВАГА! Конкурс на здобуття Українсько-єврейської літературної Премії «Зустріч-2024»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk