• +380 (05322) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Гроші замість субсидій: як це працюватиме

З 1 січня 2019 року постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 року №1176 «Деякі питання надання житлових субсидій населенню у грошовій формі» запроваджено механізм надання субсидій у грошовій формі.

Правила надання та розрахунку розміру субсидії залишаються незмінними, при цьому змінюється алгоритм виплати субсидії.

 Яким сім’ям субсидія призначається за новим механізмом

З 1 січня 2019 року участь у монетизації субсидій братимуть ті сім’ї, які звернуться за субсидією з січня поточного року.

Сім’ям, яким призначена субсидія до 31 грудня 2018 року, житлова субсидія до закінчення опалювального періоду буде надаватися за старим порядком - шляхом перерахування коштів на рахунки підприємств - надавачів послуг.

 Особливості механізму надання субсидій у грошовій формі

Сім’ям, які беруть участь у монетизації, держава сплачує  частину нарахованої плати за комунальні послуги, в межах суми призначеної субсидії, через  АТ “Ощадбанк” шляхом перерахування коштів на рахунки організацій-надавачів житлово-комунальних послуг.

Субсидія надходитиме на персональний обліковий запис одержувача субсидії в АТ “Ощадбанк”, який створюється автоматично (без звернення громадян) на підставі інформації, наданої управліннями соціального захисту населення. 

Щомісячно до 13 числа (включно) організації-надавачі комунальних послуг надають АТ «Ощадбанк» Реєстри нарахованих сум платежів із зазначенням нарахованих сум за спожиті послуги у попередньому місяці та загальних сум до сплати ( з урахуванням заборгованості/переплат за попередні періоди) окремо за кожним видом послуги, крім витрат на управління багатоквартирним будинком.

Згідно отриманих Реєстрів нарахованих сум платежів АТ “Ощадбанк”  щомісячно до 18 числа перераховує субсидію на рахунки надавачів послуг та надсилає одержувачу субсидії смс-повідомлення про стан розрахунків за послуги із зазначенням даних про наявний залишок платежу за кожним видом послуги.

Громадяни, яким житлова субсидія надається у грошовій формі, зобов’язані щомісяця сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням суми житлової субсидії, перерахованої виконавцям комунальних послуг.

Перерахування АТ “Ощадбанк” коштів субсидії надавачам комунальних послуг здійснюється у такій послідовності:

  • постачання теплової енергії (постачання природного газу або електричної енергії для індивідуального опалення);
  • постачання гарячої води;
  • централізоване водопостачання;
  • централізоване водовідведення;
  • постачання електричної енергії (для освітлення);
  • постачання природного газу (для приготування їжі);
  • інші послуги

На підставі заяви   одержувача субсидії послідовність перерахування коштів  надавачам послуг може бути змінено.

 Виплата  зекономлених сум субсидій

Після закінчення опалювального сезону залишки коштів на рахунку для виплати житлової субсидії (нарахованої у грошовій формі), відображені на облікових записах одержувачів житлової субсидії, які утворилися станом на            1 червня, виплачуються одержувачам житлових субсидій АТ “Ощадбанк” шляхом перерахування таких коштів на поточні рахунки зазначених осіб, відкриті в АТ “Ощадбанк”, про що АТ “Ощадбанк” інформує одержувачів субсидії шляхом надсилання смс-повідомлень”.

 Яку інформацію отримує  одержувач субсидії

 - повідомлення про розмір призначеної субсидії – від управління соціального захисту населення;

- платіжний документ із зазначенням нарахованої суми за спожиті послуги та загальної суми до сплати з урахуванням заборгованості/переплат за попередні періоди – від організацій - надавачів комунальних послуг;

- смс-повідомлення про стан розрахунків за послуги із зазначенням залишку платежу за кожним видом послуги (який необхідно сплатити) – від АТ “Ощадбанк”  .

Департамент соціального захисту населення облдержадміністрації

Image
Image
Image
Image
Image
13_poltavska.png

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk