Мінветеранів розпочало навчання адміністраторів ЦНАПів для надання адмінпослуг ветеранам та членам їхніх сімей

Надрукувати

У середу, 22 березня, у Києві розпочалися навчальні семінари для адміністраторів Центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) щодо надання належного і якісного сервісу ветеранам війни та членам їхніх сімей.Невідомий об'єкт

Це спільний проєкт Міністерства у справах ветеранів України та Всеукраїнської Асоціації Центрів надання адміністративних послуг. Протягом березня-квітня навчання пройдуть 300 адміністраторів ЦНАПів міста Києва і Київської області, а в подальшому – усіх областей країни.

Слухачі семінарів ознайомляться з переліком ветеранських послуг, практичними кейсами щодо особливостей взаємодії з ветеранами та ветеранками у ЦНАПах, отримають відповіді на найпоширеніші питання від фахівців профільних підрозділів Мінветеранів та психологів. Після підготовки персоналу також буде проведено окреме навчання для керівників Центрів щодо алгоритму створення “єдиного вікна” з надання ветеранських послуг.

Участь у відкритті програми навчання взяли заступник міністра у справах ветеранів України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Тетяна Калита, заступник директора Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради Наталія Ткач, начальник відділу соціальної підтримки Департаменту соціального захисту Мінветеранів Олександр Курій, фахівці Міністерства.

Тетяна Калита проінформувала присутніх про основі напрями нової державної ветеранської політики, які передбачають надання сучасних і дієвих інструментів ветеранам війни, членам їхніх родин, Захисникам і Захисницям України для успішної самореалізації після повернення до мирного життя. І цифровізація цих інструментів, розширення та доступність послуг цим особам  – у пріоритеті Мінветеранів.

Одним із вже діючих цифрових інструментів є створений фахівцями Міністерства на базі Єдиного державного реєстру ветеранів війни портал “Е-Ветеран” – для інформування та надання кваліфікованих послуг українським ветеранам, членам їхніх сімей і родин загиблих Воїнів.

“На сайті eveteran.gov.ua можна отримати вичерпну інформацію щодо питань соціального захисту, про надання статусів, а ідентифікувавшись за допомогою електронно цифрового підпису – скористатися цифровими ветеранськими послугами”, – розповіла Тетяна Калита.

Заступник міністра також зазначила, що Мінветеранів ініціювало внесення змін до постанови КМУ №523, які передбачають розширення ветеранських послуг. Документ наразі на погодженні із дотичними відомствами та невдовзі буде розглянутий на засіданні Уряду.

“Ми маємо зробити все належне, щоб після повернення українських Захисників і Захисниць з війни їм було комфортно інтегруватися до своїх сімей, громад та економіку. Невпинно працюємо над цим”, – наголосила Тетяна Калита.

“Наші Центри надають великий перелік адміністративних послуг різним категоріям осіб. Кількість ветеранів та членів їхніх родин становиться значно більше, тому маємо бути готові якісно і в повному обсязі надавати їм належні послуги під час звернення до ЦНАПів. Ми зацікавлені у плідній співпраці із Мінветеранів щодо навчання наших фахівців певним особливостям з надання сучасних та якісних послуг ветеранам війни та їхнім родинам”, – зазначила заступник директора Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської ради Наталія Ткач.

Міністерство у справах ветиранів України