Previous Next

Олексій Бруслик провів засідання координаційної ради з міжнародними донорами щодо гуманітарної підтримки ВПО

Надрукувати

25 січня заступник начальника Полтавської ОВА Олексій Бруслик провів засідання обласної координаційної ради з питань взаємодії з міжнародними гуманітарними, донорськими організаціями та проєктами міжнародної технічної допомоги, які опікуються питаннями ВПО.

 «Насамперед дякую міжнародним організаціям за ту колосальну роботу, проведену минулого року. За великі серця, наповнені добром до людей, які постраждали від війни і приїхали на Полтавщину, – сказав Олексій Бруслик. – За дорученням начальника адміністрації в поточному році ми переформатували алгоритм отримання та передачі гуманітарної допомоги та зробили його більш інституційним. У 2022 році область підтримувала партнерство з понад 30 міжнародними донорськими організаціями. Впевнений, що така співпраця буде посилена і надалі».

Нині в регіоні перебуває до 200 тисяч переселенців із різних областей України. У місцях компактного проживання – близько 8 тисяч людей. У резерві області є ще понад 5 тисяч вільних місць для ВПО. Також розглядається можливість розгорнути додаткові 3 тисяч місць на випадок нової хвилі евакуації населення з інших регіонів.

Найбільш гостра потреба місць компактного проживання переселенців полягає у генераторах, холодильниках, пральних машинах, контейнерах для води, меблях, продуктових наборах, дитячому харчуванні та в засобах гігієни.

Учасники засідання обговорили актуальну потребу Полтавщини в гуманітарній допомозі та розділили її на блоки:

-  для ВПО у місцях компактного проживання;

-  для переселенців, які проживають у приватних домоволодіннях;

-  потреба в зміцненні об’єктів централізованого тепло-, водопостачання та водовідведення.

Також дійшли згоди щодо подальшого формату взаємодії та підтримки і розвитку нових напрямів роботи, зокрема підтримки заходів для гармонійного дозвілля дітей, зокрема й тих, які мають статус ВПО, та посилення матеріально-технічного оснащення об’єктів критичної інфраструктури.