• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

На Полтавщині презентували ще один оновлений сервісний центр МВС

Відтепер у Лубнах громадяни можуть звернутися за послугами з реєстрації, перереєстрації транспортних засобів, видачі та заміни посвідчення водія, скласти іспити на право керування транспортними засобами, отримати дозволи на перевезення небезпечних вантажів, довідку про несудимість тощо.

«Відкриття сервісного центру МВС у Лубнах – це один із пунктів втілення нашого амбітного плану – до кінця року оновити 100 зі 156 існуючих сервісних центрів й охопити дві третини території України. У таких сервісних центрах ми створюємо всі умови для того, щоб не існувало корупції, щоб послуги надавалися швидко, прозоро і в зрозумілий спосіб. Коли ми послідовно реалізуємо намічені кроки в кожній області, то люди відчують справжню різницю між колишніми МРЕВ та сервісними центрами МВС, яка полягає не в зміні назви на папері, а в якості й ефективності роботи», – зазначив начальник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій.

Присутній на заході голова Полтавської обласної державної адміністрації Валерій Головко зазначив, що відкриття сервісного центру МВС у Лубнах – черговий приклад ефективної співпраці з органами місцевого самоврядування. В області це вже шостий оновлений сервісний центр МВС, який забезпечує якісне надання послуг населенню.

«Це реальна реформа, яка дає громадянам можливість отримувати якісні послуги швидко, у зручний спосіб, без черг і зайвих зусиль. Нові центри мають працювати прозоро, чесно і швидко», – зауважив очільник області Валерій Головко.

Сервісний центр МВС обладнаний сучасним технологічним устаткуванням, є просторим, прозорим та інклюзивним. Завдяки сучасній інформаційній системі процес отримання послуг для громадян тут значно спростився.

«Плануючи оновлення нового фронт-офісу, ми брали до уваги найменші дрібнички, аби врахувати потреби усіх відвідувачів: від наймолодших – до людей з інвалідністю. Це все для того, щоб не виникало незручностей під час перебування та отримання послуг у наших сервіних центрах. Нам важливо підтримувати довіру кожного громадянина держави», – поділився з присутніми очільник регіонального сервісного центру МВС в Полтавській області Віталій Бондаренко.

Image

Анонси

Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk