Зміни щодо оформлення грошової компенсації вартості одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка»

Надрукувати

Кабінетом Міністрів України 05.03.2022 прийнято постанову №204, відповідно до якої надання грошової компенсації «пакунку малюка» здійснюється за спрощеним порядком.

Згідно з прийнятою постановою на весь період воєнного стану плюс один місяць після його завершення передбачено наступні положення:

Для отримання грошової компенсації одноразової натуральної допомоги «пакунок малюка» один з батьків має подати заяву з копією свідоцтва про народження та довідкою з пологового будинку про неотримання натуральної допомоги «пакунок малюка».

Якщо свідоцтва про народження немає, то до заяви достатньо додати копію документа, що підтверджує факт народження дитини в закладі охорони здоров’я або поза ним.

В разі відсутності батьків заяву можуть подати патронатні вихователі, прийомні батьки, батьки-вихователі, опікуни новонародженої дитини. В такому випадку до заяви вони додають:

• копію рішення районної, районної у місті Києві держадміністрації, виконавчого органу міської ради або суду про встановлення опіки (у разі здійснення опіки над дитиною);

• копію рішення районної, районної у місті Києві держадміністрації, виконавчого органу міської ради про влаштування дитини в сім’ю патронатного вихователя або до дитячого будинку сімейного типу, або прийомної сім’ї (для сім’ї патронатного вихователя, прийомної сім’ї або дитячого будинку сімейного типу);

Заява з необхідним пакетом документів подається особисто за місцем проживання/перебування/звернення отримувача до виконавчого органу сільської, селищної ради, центру надання адміністративних послуг, а в містах обласного значення до управлінь соціального захисту населення.