• +380 (0532) 56-17-18
  • info@adm-pl.gov.ua
  • Пн - Чт 9:00 - 18:00, Пт 9:00 - 16:45. На час карантину: пн-чт 8:00 до 17:00, пт з 8:00 до 15:45, перерва з 12:00 до 12:45
Image

Для осіб із порушенням зору

Previous Next

Пенсії та субсидії в декілька кліків: Мінцифра запустила 7 нових послуг у Дії

Призначення та перерахунок пенсії, оформлення субсидії та довідки про страховий і трудовий стаж тепер доступні на порталі Дія. Мінцифра презентувала 7 нових соціальних послуг у Дії під час Online Summit. 

Цифровізація допомагає зробити державу зручним та ефективним сервісом, який працює на людей. Мінцифра постійно вдосконалює та розширює кількість онлайн-послуг. Наша ціль — найшвидше оцифровувати ті послуги, якими користується найбільше українців. Соцпослуги щороку отримують 10 мільйонів українців. А установи, що надають їх, приймають до 18 млн заяв на рік на папері. Завдяки цифровізації соцпослуг зможемо зберегти приблизно 270 млн аркушів чи 1300 тонн паперу на рік. 

«Дія уже стала інструментом щоденної комунікації між людиною і державою. Зараз команда Мінцифри зосереджена на соціальній сфері, і сьогодні презентуємо надважливі послуги для багатьох українців: пенсії та субсидії. Ми максимально спростили їх отримання: прибрали бюрократію, поїздки до держустанов, десятки ксерокопій та довідок. Потрібна лише Дія і кілька хвилин. Відтепер українців самі обирають, коли їм зручно отримувати держпослуги», — зазначив Віцепрем’єр-міністр — Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров. 

Які нові послуги доступні на порталі Дія?

  • Оформлення субсидій. Субсидії — друга за популярністю держпослуга після зміни місця реєстрації. Цього року їх отримують 2,7 млн українців, а з держбюджету у 2021 було виділено 104,1 млрд грн. Раніше, щоб оформити субсидію, треба було йти у ЦНАП, заповнювати заяву, приносити купу папірців або ж навіть їхати до райцентру. Зараз достатньо подати заяву на порталі Дія та підписати своїм КЕП. 30 хв на заповнення у зручний для вас час — і жодної ксерокопії документа. Заява автоматично надійде до органів соцзахисту, які призначають субсидії. Крім того, субсидія на більшість видів послуг ЖКГ продовжуватиметься автоматично, якщо у людини протягом року нічого не змінилося. 

  • Призначення та перерахунок пенсій. За даними ПФУ, щороку 400 тисяч українців оформлюють пенсію, а майже 900 тисяч подає заяву на її перерахунок. Тепер усе це можна зробити на порталі Дія, не витрачаючи жодної хвилини в чергах. Заповнюєте анкету, завантажуєте необхідні документи та надсилаєте заявку. Процес максимально автоматизований, щоб кожен міг це зробити. Скоротили кількість документів, полів для заповнення та час на очікування. Треба зазначити, який вид пенсії ви хочете отримувати та в який спосіб  — на банківську карту чи у відділенні пошти. Далі заявка потрапить на розгляд у Пенсійний фонд автоматично. 

  • ОК-5, ОК-7, витяг з реєстру застрахованих осіб та довідка про доходи пенсіонера. ОК-5 та ОК-7 — одні з найпопулярніших довідок в Україні. Щороку їх видають 2,8 млн. Це довідки про ваш трудовий та страховий стаж. Вони  потрібні при оформленні на роботі або для призначення пенсії,  нарахування лікарняних. Тепер їх можна згенерувати на порталі Дія в декілька кліків. Нікуди ходити для цього  не потрібно. Те саме стосується і витягу з Реєстру застрахованих осіб та довідки про доходи пенсіонера. У декілька кліків ви можете отримати всю актуальну інформацію. На порталі Дія не треба буде подавати ніяких додаткових папірців. Необхідна довідка сформується та надійде на вашу електронну пошту. 

У презентації послуг на Online Summit також взяли участь Міністр соціальної політики Марина Лазебна, Постійна представниця ПРООН в Україні Дафіна Ґерчева,  Радник, керівник напрямку підтримки реформ Посольства Швеції в Україні Сесилія Круна, Надзвичайний і Повноважний Посол Швейцарії в Україні Клод Вільд, президент Фонду Східна Європа Віктор Лях, керівник проєкту міжнародної технічної допомоги USAID/UKAID «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS Данило Молчанов. 

Окрім цього, партнери Мінцифри презентували програму доступності та безбар’єрності, яка була створена за міжнародними стандартами. Адже мета команди Мінцифри — зробити цифрові сервіси максимально доступними для всіх українців, зокрема,для людей з інвалідністю та людей старшого віку. 

Проєкти реалізовує Міністерство цифрової трансформації України за підтримки проєкту «Цифрові, інклюзивні, доступні: підтримка цифровізації державних послуг в Україні» (Проєкт підтримки Дія), що впроваджується UNDP Ukraine / ПРООН в Україні в Україні за підтримки Швеції, Програма EGAP Фонду Східна Європа, що фінансується урядом Швейцарії, та за підтримки проєкту USAID/UK aid TAPAS Project/Прозорість та підзвітність у держуправлінні та послугах і Академії електронного урядування Естонії в рамках проєкту EU4DigitalUA: Інтероперабельність, е-послуги та кібербезпека».

Міністерство цифрових трансформацій України

 

Image

Анонси

Увага! Триває Всеукраїнський літературний конкурс ім. Олени Теліги та Олега Ольжича «Тільки тим дана перемога, хто у болі сміятися зміг»
Стартує Всеукраїнський проєкт збору книжок «Вільні читають українською!»
1.03-1.04.2024 – Держкомтелерадіо оголошує прийом публіцистичних творів на здобуття премії імені Івана Франка у галузі інформаційної діяльності
5.03.2024 – Вінницький пресклуб запрошує журналістів і журналісток Полтавської області до участі в освітньому вебінарі на тему «Техніка перевірки фактів у боротьбі з дезінформацією для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів»
16-24.02.2024 – Національний тиждень читання поезії 2024: «Ріки незмінно течуть додому»
22.02.2024 – Вінницький прес-клуб організовує серію вебінарів для регіональних журналістів у межах проєкту «Розбудова толерантного інформаційного простору регіональними журналістами»
02.02.2024 - показ документального фільму «І кожна річка»
Image
Image
Всеукраїнська програма ментального здоров'я
Image
Image
13_poltavska.png
Image

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

Відео youtube Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ПОлтавської облдержадміністрації
oda-ban2.png
oblrada2.png
ghestova_mova.jpg
other-tasks-metro-icon-1.png

Основні завдання Департаменту

  • забезпечення реалізації державної політики у сфері інформації, комунікацій з громадськістю;
  • сприяння реалізації конституційного права громадян на свободу слова та безперешкодній діяльності засобів масової інформації;
  • участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері інформації і видавничої справи з метою повнішого задоволення потреби населення області в інформаційній та видавничій продукції;
  • здійснення заходів щодо розвитку інформаційного простору та інформаційної інфраструктури області;
  • аналіз і прогнозування суспільно-політичних процесів у регіоні;
  • проведення консультацій з громадськістю з питань формування та реалізації державної політики;
  • сприяння місцевим органам виконавчої влади у забезпеченні взаємодії з політичними партіями та громадськими організаціями.
© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації. Матеріали на сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International license , якщо не вказано іншого. https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.uk