Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю

Полтавської обласної державної адміністрації

ДОВІДКА Про підсумки роботи із зверненнями громадян за I квартал 2018 року

ДОВІДКА
Про підсумки роботи із зверненнями громадян за I квартал 
2018 року
в Департаменті інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю
 облдержадміністрації відповідно до вимог Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"

 

На виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Департаментом інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації ( далі-Департамент) проведено аналіз роботи із зверненнями громадян за І квартал 2018 року.

Відповідно до чинного законодавства Департаментом створені належні умови для прийому громадян, забезпечення своєчасного та якісного розгляду їх заяв, скарг, оперативного вирішення порушених питань.

Діловодство звернень громадян ведеться відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян. Реєстрація звернень громадян проводиться у відповідних журналах реєстрації та на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Класифікатора звернень громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян» ( зі змінами, затвердженого постановою КМУ від 21.02.2018р. № 94).

Особисті прийоми громадян керівництвом Департаменту, робота «гарячих» телефонних ліній та телефонів довіри проводяться відповідно до затверджених графіків, які оприлюднені у Всеукраїнській громадсько-політичній газеті «Зоря Полтавщини», розміщені на сайті Департаменту та на стенді в приймальні Департаменту. Звернення громадян розглядаються своєчасно, в терміни, передбачені чинним законодавством, не допускається поверхневе їх опрацювання. Належна увага приділяється роботі із зверненнями інвалідів, ветеранів війни, учасників АТО, громадських організацій.

Протягом І кварталу 2018 року до Департаменту надійшло 14 звернень (за І квартал 2017 – 29 звернень). Жодне з отриманих звернень не залишилося поза увагою відповідальних працівників. Громадяни звертались: до Адміністрації Президента України – 1 звернення, до голови облдержадміністрації – 1 звернення, до директора Департаменту – 1 звернення, до заступника директора Департаменту – 3 звернення, до комунальної бюджетної установи «Обласного контактного центру» - 8.

Звернення надходили від жителів: м. Полтава та Полтавської області (5 звернень), м.Львів (2 звернення), м. Слов’янськ (2 звернення), м.Криий Ріг (1 звернення). На особистому прийомі у керівництва Департаменту побувало 4 особи.

За характером основних питань, що порушувалися громадянами у зверненнях, переважне місце займають питання фінансування видань книг, розміщення публікацій у регіональних засобах масової інформації. Крім того, громадяни області у зверненнях піднімають суспільно-політичні та соціально-економічні питання.

Робота з листами, заявами і скаргами в Департаменті направлена на неупереджений, об’єктивний та своєчасний їх розгляд, на вжиття заходів щодо запобігання виникненню підстав для повторних звернень та звернень до органів влади вищого рівня. Стан виконавської дисципліни щодо роботи із зверненнями громадян знаходиться на постійному контролі у керівництва Департаменту.

На нарадах у директора Департаменту систематично аналізується та узагальнюється стан роботи із зверненнями громадян з метою виявлення причин, що спонукають громадян звертатися до органів виконавчої влади. Згідно наказу директора Департаменту кожного місяця проводиться день контролю з розгляду звернень громадян.

Результати проведеного аналізу роботи із зверненнями громадян у Департаменті за І квартал 2018 року були розглянуті на щотижневій нараді у директора Департаменту. Зосереджено увагу на вжиття заходів по підвищенню рівня виконавської дисципліни та персональної відповідальності державних службовців Департаменту за роботу із зверненнями громадян, вчасного виявлення гострих суспільно значущих проблем та ефективного вирішення їх на місцях/

 

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації