Департамент інформаційної діяльності
та комунікацій з громадськістю

Полтавської обласної державної адміністрації

Вимоги до електронного звернення

Відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до Закону України „Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» (набрав чинності 28 жовтня 2015 року) громадяни можуть подавати електронні звернення з використанням мережі Інтернет і засобів електронного зв'язку.

Адреса електронної пошти Департаменту, яку визначено для роботи з електронними зверненнями громадян: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Вимоги до електронного звернення:

- прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання заявника;

- суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

- дата звернення;

- електронна поштова адреса заявника, на яку можна надсилати відповідь, або інші засоби зв'язку.

Звернення, яке оформлено без дотримання зазначених вимог, повертається заявникові з відповідними роз'ясненнями не пізніше як через десять днів після його надходження.

СТОРІНКА ДЕПАРТАМЕНТУ У FACEBOOK

© 2018 Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської обласної державної адміністрації