Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі (Висвітлення суспільно вагомих програм та заходів (проведення інформаційно-комунікативних кампаній)

Надрукувати

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі (Висвітлення суспільно вагомих програм та заходів (проведення інформаційно-комунікативних кампаній)

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 36274395
Веб-сайт: http://polinfo.gov.ua
Адреса: 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності, буд. 45

Про закупівлю

Очікувана вартість: 301 000 грн з ПДВ
Вид предмета закупівлі: послуги
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 010 грн
Публічне посилання на закупівлю: 
ID: e476a844d3b2492f86b5e680b4ddefb8
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-26-012093-a Закупівля на prozorro.gov.ua
Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2023-08-22-005056-b

Важливі дати

Подача пропозицій 26 вер. 15:54 – 4 жовт. 09:00
Період уточнень: 1 жовт. 00:00
Відповіді на запитання до: 4 жовт. 00:00
Оскарження умов тендеру: 26 вер. 15:54 – 1 жовт. 00:00 
Початок аукціону: 5 жовт. 11:35

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

 «Висвітлення суспільно вагомих програм та заходів»

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі визначає запланований обсяг послуг та їх важливі характеристики, що є обов'язковими для дотримання переможцем торгів. Повне та своєчасне виконання всіх викладених нижче вимог до розробки та проведення інформаційних кампаній є відповідальністю Виконавця і контролюється Замовником.

Мета проведення кампаній:

  1. Комунікаційна кампанія Всеукраїнської програми ментального здоров’я „Ти як?” має на меті навчити українців піклуватися про своє ментальне здоров’я та показати інструменти, які допоможуть подолати тривогу.
  2. Інформаційна кампанія „Робота для ВПО”: ти потрібен» покликана допомогти внутрішньо переміщеним особам у пошуку роботи через офіційні канали комунікації, забезпечити їхню інтеграцію у громади та нагадати роботодавцям про важливість працевлаштування ВПО.
  3. Інформаційна кампанія „Допомога Захисникам та Захисницям, а також членам їх родин” – забезпечення дотримання прав ветеранів війни та розвиток системи їх соціального захисту, медичного забезпечення, психологічної реабілітації, соціальної та професійної адаптації, а також гідного вшанування пам’яті та формування образу ветерана у суспільстві.

Кампанія має складатися з виготовлення та поширення поліграфічної продукції, розміщенні інформаційно-просвітницьких матеріалів у онлайн-медіа, соціальних мережах, конструкціях зовнішньої реклами та на радіоканалах.

Проведення рекламної кампанії на спеціальних рекламних конструкціях включає:

- створення дизайн-макету (представлення та розташування текстового, графічного, фотоматеріалу, використання стилів, кольорів, шрифтів, символів, логотипів регіону, які відповідають меті та тематиці кампанії);

- послуги друку постерів з інформаційними матеріалами Замовника для білбордів та сітілайтів. Розмір одного постера: 3мх6м; 1,2мх1,8м. Друк на папері щільністю не нижче 115 гр/м2, чорнилами, стійкими до атмосферних опадів та ультрафіолетового випромінювання, з якісною передачею кольорів (насичений колір) та відсутністю смужок на зображенні. Рекламні носії повинні відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів, на кожен з яких повинен бути отриманий відповідний дозвіл згідно Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою КМУ від 29.12.2003 № 2067. Гарантійний строк експлуатації – не менше 1 місяця.

- розміщення постерів з інформаційними матеріалами Замовника на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах та сітілайтах) у Полтавській області.

Підклейка або заміна постерів з інформаційними матеріалами Замовника на стаціонарних рекламних конструкціях (білбордах та сітілайтах) у Полтавській області у разі пошкодження здійснюється за потреби протягом 2-х робочих днів.

При розміщенні постерів з інформаційними матеріалами Замовника Виконавець повинен дотримуватися „Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті”, затверджених наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 27.03.2007 № 62.

Виконавець зобов’язаний надати Замовнику фотозвіт місця розміщення постерів з інформаційними матеріалами Замовника у п’ятиденний строк з дня їхнього розміщення.

Для проведення інформаційних кампаній Виконавець має запропонувати розподілення населення на цільові групи, відповідно до поставлених завдань, аргументувати саме такий розподіл та сформулювати специфіку сприйняття теми кожною групою.

Для кожної цільової аудиторії Виконавець має запропонувати найбільш ефективні канали поширення інформації і надати прогнозований аналіз охоплення кожної цільової аудиторії протягом періоду реалізації кампанії.

Для кожної теми Виконавцю необхідно запропонувати щонайменше три варіанти креативної концепції, що буде втілюватися під час кампанії у різних формах та продуктах.

У програмі заходів, спрямованих на реалізацію розробленого плану інформаційно-комунікативної кампанії, Виконавець повинен передбачити мінімум, але не виключно:

- розміщення/просування тематичних інформаційних матеріалів у соціальних мережах Facebook/Instagram з таргетуванням на цільові аудиторії;

- адаптування макету, друк і логістика друкованих інформаційно-роз’яснювальних матеріалів;

- забезпечення розміщення зовнішньої реклами;

- забезпечення розміщення аудіороликів на радіостанціях;

- розміщення тематичних інформаційних матеріалів у онлайн-медіа та соціальних мережах.

Виконавець повинен запропонувати орієнтовний кошторис витрат та перелік необхідних ресурсів для забезпечення проведення кампанії. Врахувати роботу дизайнера, копірайтера, СММ менеджера, ПР-менеджера та менеджера проекту, журналіста, фотографа, відеооператора, водія на період ведення кампанії.

Замовник інформує виконавця про майбутній захід не пізніше ніж за 2 годин.

Виконавець має запропонувати перелік показників та їх значень для результатів реалізації запропонованого плану комунікацій. До переліку мають входити, в тому числі, наступні показники:

  1. Загальна кількість контактів аудиторії з продуктами, виготовленими і розповсюдженими в рамках інформаційно-комунікаційної кампанії, серед них ‒ унікальні контакти.
  2. Кількість контактів аудиторії з інфопродуктом, таргетовано розміщеним у соціальних мережах.

Під час втілення інформаційно-комунікаційної кампанії Виконавець має надавати звіти щодо перебігу кожного етапу кампанії, надавати аналіз ефективності, рекомендації щодо коригування задач комунікації, повідомлень, інформаційних продуктів, відповідно до досягнутих на звітному етапі показників ефективності.

Обсяги подано орієнтовно під час виконання об’єму Замовником може бути коригування у бік зменшення подання інформації.