Previous Next

Полтавщина презентує свій туристичний потенціал та переймає досвід інших регіонів

Надрукувати

У межах проведення XII Міжрегіональної виставки-турсалону «Відпочивайте на Полтавщині» відбулося засідання круглого столу  за участю представників Департаменту туризму та курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі.

Цьогоріч Полтавщина має на меті створити унікальний туристичний проект, який виведе цей захід на міжнародний рівень. На заході заплановано провести презентацію промислового туризму Полтавщини, виробів народних майстрів області та гастрономічної гостинності нашого регіону.

«Полтавщина - оаза духовної культури України. На її території знаходиться унікальні пам’ятки архітектури – Кругла площа, археологічний феномен – Більське городище та епіцентр промислового туризму – Полтавський гірничо-збагачувальний комбінат у Горішніх Плавнях. Унікальною є решетилівська вишивка білим по білому та гончарське ремесло у Опішні. Всі ці об’єкти вже сьогодні є відомими туристичними брендами. З метою їх популяризації  на міжнародній арені цьогоріч Полтавщина презентує унікальний туристичний проект - XII Міжрегіональну виставку-турсалон «Відпочивайте на Полтавщині!» у межах II Міжнародного фестивалю патріотичного документального кіно «КіноДок». Саме завдяки об’єднанню двох масштабних проектів наша область презентує як власні туристичні бренди, так і стане платформою для майбутнього всеукраїнського співробітництва між партнерами та учасниками виставки-турсалону», - говорить заступник голови облдержадміністрації Микола Білокінь.

Полтавщина відкрита для співробітництва в галузі туризму, саме тому  Департамент туризму та курортів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, представники галузі 7 областей України та райони Полтавської області обмінялися досвідом у рамках круглого столу.

Директор Департаменту культури та туризму Полтавської ОДА Валентина Вождаєнко зазначила, що туристична галузь має працювати так, щоб заохотити малий бізнес,  малі підприємства, аби ті мали змогу постачати свою продукцію, заробляти кошти та робити економічний внесок у наш регіон.

«Презентували Полтавщину. Нам цікаво, щоб туристичні агенції привозили саме до нас туристів. Зустрілися сьогодні, щоб побачити свої мінуси в роботі, зробили висновки і звичайно запозичити досвід інших регіонів. Ми зараз маємо проблему з дорогами, малими архітектурними формами та туалетами – це найбільший мінус нашого туризму. Ми намагаємось вирішувати ці проблеми і розробляємо нову стратегію туризму», - наголосила Валентина Вождаєнко.