У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Надрукувати

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини  активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано 180 дзвінків, у тому числі кожний третій надходив від внутрішньо переміщеної особи.

Основною актуальною темою залишалася сфера соціального захисту населення. Більше третини звернень стосувалися питань продовження виплати державної допомоги для ВПО, призначення і затримки з виплатою допомоги для малозабезпечених родин. Найбільш активними, як і минулого тижня, були їх отримувачі з Полтавського та Кременчуцького районів. Ще близько 20 заявників звернулися з проханням про встановлення певного статусу та призначення пільг.  

В тематиці житлово-комунальних питань переваги однієї зі складових цієї сфери не було. Так, порушувалися проблемні моменти і щодо роботи ліфтів у Полтаві – близько 25 звернень, і здійснення оплати за комунальні послуги та їх неякісного надання.

Не втрачали своєї актуальності й напрями у сфері декомунізації в громадах області, благоустрою населених пунктів, надання медичної допомоги тощо.

Найбільш активними були мешканці Полтави та Кременчука. Більше половини повідомлень отримано саме від жителів цих міст.

Із 256 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг 178 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно з урахуванням відновлення роботи ліфтів у Полтаві.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727. Лінії працюють цілодобово.

Робота в напрямку сприяння громадянам в реалізації конституційного права на звернення триває постійно.