За підсумками березня найбільш актуальними стали звернення щодо соціальних виплат для ВПО

Надрукувати

Гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. Фахівці центру в цілодобовому режимі приймають дзвінки від мешканців області, забезпечують реєстрацію звернень, надають довідкову інформацію.

За результатами роботи у березні на гарячі лінії отримано більше 900 дзвінків, у тому числі кожний четвертий від внутрішньо переміщеної особи.

Загалом було отримано та зареєстровано майже 1200 заяв та скарг. Домінуючою залишається тематика соціального захисту населення – кожне третє звернення. При цьому суттєво змінилася структура даного блоку: прохання про надання гуманітарної підтримки змінилися запитами щодо продовження виплати державної допомоги для ВПО – 75 відсотків від усіх звернень цього напрямку. Найбільш активними були їх отримувачі в Полтавській та Кременчуцькій громадах.

Не менш важливою залишається тема житлово-комунального та дорожнього господарства області. При зменшенні кількості звернень щодо відновлення роботи ліфтів у Полтаві, актуалізувалися інші проблемні ділянки, насамперед, в містах: ремонти будинків, прибудинкових територій, доріг, проведення розрахунків з надавачами комунальних послуг тощо. Загалом кожне п’яте звернення стосувалося однієї з цих сфер.   

Крім цього, мешканців Полтавщини цікавили питання декомунізації, роботи пасажирського транспорту, охорони здоров’я, аграрної політики та земельних відносин.

Лідерами за кількістю звернень стали Полтавська, Кременчуцька, Лубенська та Семенівська громади.

Фахівцями центру, також, забезпечено опрацювання звернень, які надходили від міністерств та на гарячі лінії для родин мобілізованих і з питань рекрутингу.

За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг близько тисячі заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, а кожне десяте звернення – вирішено позитивно.

Робота в цьому напрямку триває постійно.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та отримати відповідну інформацію чи оформити звернення.