На Полтавщині продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Надрукувати

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівці обласного контактного центру отримали понад 160 дзвінків, у тому числі кожний п’ятий – надходив від внутрішньо переміщеної особи.

Основною актуальною темою залишалася сфера соціального захисту населення. Кожне третє звернення стосувалося питання продовження виплати державної допомоги для ВПО. Найбільш активними були її отримувачі з Полтавського та Кременчуцького районів. Близько 30 заявників звернулися з проханням про надання гуманітарної допомоги.  

Черговий тиждень поспіль тематика житлово-комунальних питань складалася з різноманітних напрямів та не була однотипною, порівняно з першими місяцями року. Так, цього тижня було зафіксовано лише близько 30 звернень щодо відновлення роботи ліфтів у Полтаві. Також, продовжують надходити прохання про ремонт будинків та прибудинкових територій, доріг в обласному центрі та інших містах Полтавщини, проведення розрахунків із надавачами комунальних послуг тощо.

Найбільш активними були мешканці Полтави та Кременчука. Фактично, кожне друге звернення надійшло саме від жителів цих міст.

За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг 165 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішене позитивно.

Безкоштовний номер гарячої лінії 0800502230 чи додаткові номери 0506927431, 0666568727 працюють цілодобово.