В Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Надрукувати

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини  активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Загалом фахівцями центру отримано  близько 250 дзвінків, у тому числі кожний четвертий надходив від внутрішньо переміщеної особи.

Як і минулого тижня найбільш актуальними залишалися питання відновлення роботи ліфтів у Полтаві та призначення соціальної допомоги для внутрішньо переміщених осіб, що зареєстровані в межах Полтавської області. Саме змінами в переліку категорій ВПО, яким було продовжено виплату допомоги з 1 березня, і пояснюється зростання кількості дзвінків від переселенців на гарячі лінії.

Не зважаючи на поступове відновлення роботи ліфтів, озвучена проблема залишається однією з наймасовіших, як в межах Полтави, так і області – загалом було зареєстровано більше 40 звернень з даної проблеми.

Серед інших громад найактивнішими стали мешканці села Кунцеве Новосанжарської ТГ, які в колективному форматі висловили стурбованість станом автомобільних доріг в громаді та відсутністю пасажирського сполучення з обласним центром – надійшло більше 20 ідентичних звернень. Для оперативного реагування на ситуацію залучено відповідний структурний підрозділ ОВА.

Із 220 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг близько 190 громадян отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне сьоме звернення було вирішено позитивно з урахуванням поступового відновлення роботи ліфтів у Полтаві.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727. Лінії працюють цілодобово.

Робота в напрямку сприяння громадянам в реалізації конституційного права на звернення триває постійно.