Забезпечення належного функціонування сфери охорони здоров’я в області та якісного надання медичних послуг для населення – один з пріоритетних напрямків діяльності органів влади усіх рівнів

Надрукувати

Саме тому дана тематика є однією з актуальних у зверненнях, які отримують та опрацьовують фахівці Обласного контактного центру Полтавської ОВА.

Щодня на цілодобові гарячі лінії надходять прохання про розгляд та вирішення різноманітних питань щодо медичного обслуговування жителів Полтавщини та внутрішньо переміщених осіб. Від початку року загалом отримано близько 200 таких звернень. Кожному приділяється максимальна увага, бо в більшості випадків йдеться про здоров’я та життя людей.

Основним джерелом надходження повідомлень даної тематики є контакт-центр Міністерства охорони здоров’я України. Від початку його роботи – з жовтня 2020 року, фахівцями обласного колцентру Полтавської ОВА було опрацьовано більше 3,5 тис. звернень.

Як правило, переважають питання, що стосуються надання медичної допомоги у відповідних закладах Полтави, Кременчука, Миргорода, Лубен, госпіталізації до медзакладів різного рівня, виїзду бригад екстреної медичної допомоги, забезпечення ліками за державною програмою «Доступні ліки», здійснення огляду МСЕК тощо.

За результатами попереднього розгляду фахівцями центру перевіряється коректність та повнота отриманої інформації, а потім здійснюється їх надсилання до відповідних структурних підрозділів громад та ОВА у сфері охорони здоров’я для предметного вирішення ситуації.

У разі потреби, коли питання стосується термінової госпіталізації, вирішення здійснюється невідкладно в телефонному режимі.

За підсумками розгляду вже опрацьовано більше 90 відсотків таких звернень. Кожне п’яте питання врегульовувалося позитивно з урахуванням вимоги заявників. В інших випадках – фахівцями надавалися вичерпні письмові відповіді.

Робота в цьому напрямку триває постійно.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та отримати відповідну інформацію чи оформити звернення.