За два місяці до Держпродспоживслужби Полтавщини надійшло більше 1000 скарг

Надрукувати

За два місяці цього року до Головного управління Держпродспоживслужби в Полтавській області надійшло більше 1000 звернень від громадян. Найбільше – стосувалися торгівлі непродовольчими товарами в інтернет-магазинах, комунальних послуг та торгівлі продуктами харчування.

Про це повідомила на брифінгу в офіційному медіацентрі Полтавщини в.о. начальника управління захисту споживачів та контролю за регульованими цінами ГУ Держпродспоживслужби в Полтавській області Ірина Максимішина.

«Всі звернення були розглянуті, заявникам надали письмові відповіді. Також за результатами вжитих заходів, споживачам повернули більше 270 тис. грн», – сказала Ірина Максимішина.

Управління провело 10 позапланових перевірок з питань дотримання законодавства при формуванні, встановленні та застосоуванні державних регульованих цін на соціально значущі товари.
«До суб’єктів господарювання застосували санкції на суму понад 300 тис. грн. До бюджету надійшло більше мільйона гривень (з урахуванням оплати по перевірках попередніх періодів). Також споживачам повернули близько 200 тис. грн. за завищені комунальні послуги», – сказала Ірина Максимішина.

Також проводили й контрольні заходи щодо формування цін на певну групу продовольчих товарів. За результатами перевірки торгівельні націнки були знижені з 72% до 10%.

У сфері дотримання антитютюнового законодавства протягом звітного періоду провели 75 позапланових заходів. Порушення законодавства виявили 61 випадку.
Накладено фінансових санкцій на суму майже 5 млн грн.