Гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. Фахівці центру в цілодобовому режимі приймають дзвінки від мешканців області, забезпечують реєстрацію звернень, надають довідкову інформацію.
За результатами роботи протягом лютого на гарячі лінії отримано майже тисячу дзвінків, у тому числі кожний п’ятий від внутрішньо переміщеної особи.
Загалом було отримано та зареєстровано більше як 1600 заяв та скарг. Серед порушених питань домінуючою була тематика соціального захисту населення – кожне друге звернення. Проблематика у сфері житлово-комунального господарства порушувалася в кожному п’ятому зверненні.
Обидва блоки питань мають схожу чітко визначену структуру: в першому випадку – 75 відсотків заяв припадають на тему отримання матеріальної та гуманітарної підтримки від громад, в другому – рівно половина скарг стосується суспільно-резонансної проблеми в обласному центрі, пов’язаної з припиненням роботи ліфтів.
Крім цих напрямків, актуальними були й питання виплати соціальних державних допомог, забезпечення засобами реабілітації, відсутності чи неякісного надання комунальних послуг тощо.
Як правило, основною категорію заявників були пенсіонери, особи з інвалідністю, малозабезпечені. Лідерами за кількістю звернень стали Полтава та Кременчук – кожне друге звернення надходило від мешканців цих громад.
За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг близько 1400 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, а кожне восьме звернення – вирішено позитивно.
Робота в цьому напрямку триває постійно.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та отримати відповідну інформацію чи оформити звернення.