В Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

Надрукувати

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини  активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Загалом фахівцями центру  отримано близько 250 дзвінків, у тому числі кожний шостий від внутрішньо переміщеної особи.

Залишається актуальною проблематика у сфері житлово-комунального господарства, насамперед, Полтавської громади. Фактично, кожне третє звернення надходило від мешканців обласного центру щодо вирішення ситуації з відновленням роботи ліфтів, ремонту доріг, надання гуманітарної допомоги.

Питання гуманітарної допомоги, також, є актуальним і для жителів інших громад Полтавського району. Крім цього, заявники цікавилися питаннями реструктуризації боргів за послуги електро і газопостачання, виплати державних соціальних допомог, забезпечення роботи міжміського пасажирського транспорту тощо.

Із 300 звернень, які були зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг близько 350 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне восьме звернення було вирішено позитивно.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727. Лінії працюють цілодобово.

Крім цього, для учасників бойових дій, родин мобілізованих та загиблих військових продовжує діяти спеціалізована гаряча лінія: 0951865360. Дзвінки приймають із понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00.

Робота в напрямку сприяння громадянам в реалізації конституційного права на звернення триває постійно.