Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Загалом фахівцями центру отримано близько 250 дзвінків, у тому числі кожний шостий від внутрішньо переміщеної особи.
Залишається актуальною проблематика у сфері житлово-комунального господарства, насамперед, Полтавської громади. Фактично, кожне третє звернення надходило від мешканців обласного центру щодо вирішення ситуації з відновленням роботи ліфтів, ремонту доріг, надання гуманітарної допомоги.
Питання гуманітарної допомоги, також, є актуальним і для жителів інших громад Полтавського району. Крім цього, заявники цікавилися питаннями реструктуризації боргів за послуги електро і газопостачання, виплати державних соціальних допомог, забезпечення роботи міжміського пасажирського транспорту тощо.
Із 300 звернень, які були зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг близько 350 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне восьме звернення було вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727. Лінії працюють цілодобово.
Крім цього, для учасників бойових дій, родин мобілізованих та загиблих військових продовжує діяти спеціалізована гаряча лінія: 0951865360. Дзвінки приймають із понеділка по п'ятницю з 09:00 до 18:00.
Робота в напрямку сприяння громадянам в реалізації конституційного права на звернення триває постійно.