Найчастіше до обласного контактного центру жителі області звертаються за соціальною підтримкою

Надрукувати

Соціальний захист населення та забезпечення соціальної підтримки найбільш вразливих категорій населення – один з пріоритетних напрямків діяльності органів влади усіх рівнів. Саме дана тематика є найбільш актуальною від початку року у зверненнях, які отримують та опрацьовують фахівці Обласного контактного центру Полтавської ОВА.

Щодня на цілодобові гарячі лінії надходять прохання про надання гуманітарної та матеріальної допомоги, у зв’язку з життєвими потребами. Від початку року частка цих питань уже близько 75 відсотків від загальної їх кількості, яка становить більше 2 тис. звернень.

Як правило, основна категорія заявників – особи з інвалідністю, малозабезпечені та одинокі, внутрішньо переміщені громадяни унаслідок збройної агресії тощо.

За результатами попереднього розгляду фахівцями центру перевіряється коректність та повнота отриманої інформації, а потім здійснюється їх надсилання до відповідних громад чи структурних підрозділів обласної військової адміністрації уже для предметного вирішення питання.

За підсумками їх розгляду вже опрацьовано більше 800 звернень. В  кожному сьомому випадку заявники подавали пакети документів до місцевих громад для розгляду питання щодо виділення грошової допомоги з урахуванням наявності відповідних підстав для такої підтримки.

Робота в цьому напрямку триває постійно.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та отримати відповідну інформацію чи оформити звернення.